[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 13:07 Anoniem | Hallo, zoals het onderwerp al zegt ben ik zwanger van een tweeling! een en een ![]() Nu hebben we twee namen die goed bij de achternaam passen, redelijk speciaal zijn en dus niet veel voorkomen... Toch twijfelen we wat over de jongensnaam (waarom weten we zelf niet...) Over de meisjesnaam is geen twijfel meer! Dus nu graag jullie mening; wat vinden jullie van.... Arwen en NolanEn zijn er nog suggesties ivm met jongensnaam??? alvast bedankt! |
| 02/07/2008 @ 13:23 Wivine ![]() | Awel ik vind het allebei prachtige namen Moest je nog twijfels hebben over de naam, hier nog enkele sugestiesArwen en Lenin Arwen en Jonah Arwen en Colin greetz |
| 02/07/2008 @ 13:27 lieselot | Mooie namen... stonden ook op ons lijstje, hier is het een Storm geworden... ook oude Germaanse naam (net als Arwen)... Jolan en Finn stonden ook op ons lijstje! |
| 02/07/2008 @ 13:28 Mama'ke | Arwen en Yoran klinkt ook leuk |
| 02/07/2008 @ 14:38 Babyke* ![]() | Leuke namen hoor!! |
| 02/07/2008 @ 15:06 San ![]() | Ik vind de combinatie Arwen en Finn ook wel heel mooi. |
02/07/2008 @ 18:55 ![]() | zou zeker gaan voor deze namen, klinken uniek en prachtig dus zeker doen en niet twijfelen. greats nic |
| 03/07/2008 @ 22:40 Anoniem | ![]() wat een leuke reacties!!Ben blij dit te lezen... de zekerheid over de namen wordt hierdoor groter en groter |
| 04/07/2008 @ 14:22 x_.Me._X | Ik vind de namen mooi klinken!! zeker doen!! Veel succes |
| 04/07/2008 @ 14:29 mimi1701 ![]() | hai, Arwen is zeker een mooie naam voor een meisje en ik vind Nolan eigenlijk ook wel schoon hoor! Andere namen die passen bij Arwen: Thijs ![]() ![]() |
[Reageer]

naam tweeling Hellluuup
en een 

Leuke namen hoor!!