Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 17:15 Ilonka | Hallo dames, Ik ben 5 dagen overtijd, Maar ik heb gisteren een test van clear bleu gedaan maar die was erg onduidelijk. zou de test van kruidvat beter zijn? groetjes ilonka |
| 05/07/2008 @ 12:04 klaartje | Hallo Ik wou het naast me neerleggen en over een paar dagen nog een keer bekijken hoe het gaat. Gisteren dacht ik ongesteld te worden en nu is het weer weg was alleen iets bloed bij het afvegen nou moet ik maar wachten of dit doorzet misschien dat het vandaag beter door komt en anders weet ik het niet meer dan volgede week maar weer eens een test doen. Begin smorgens wel misselijk te worden en heel soms steken in mijn borsten. Groeten Klaartje |
| 05/07/2008 @ 12:14 *Wendy* ![]() | Klaartje dat kan heel goed een innesteling zijn hoor! succes! xxx |
| 06/07/2008 @ 10:40 Ilonka | Hallo dames, Ik heb gisterenmorgen de zwangerschapstest van de kruidvat en 1 van cleur bleu gedaan. En ze waren alletwee positief en erg duidelijk ![]() .Ben nu 5 weken. Groetjes Ilonka |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwangerschapstest

.