< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » kwaaltjes weg aan 11 weken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
kwaaltjes weg aan 11 weken
02/07/2008 @ 15:19
kathy mortier

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik ben sinds 2 dagen niets meer misslijk en vool me eigenlijk op en top. Ik weet dat je op ee bepaald punt kans hebt om geen klachten meer te hebben, maar is 11 weken niet vroeg.
Ik ben doodbang dat het mis aan het gaan is.

Groetjes een bang meisje

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 15:31
Caroline

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Heel normaal hoor, dat je misselijkheid weg ebt. Bij mijn schoonzus was dit ook over, op 10 weken. Ik ben zelfs van in het begin geen dag misselijk geweest of enige kwaaltjes gehad. Nu nog steeds niet.
Ben bij de gelukkige uitzonderingen:-)
Geniet nog van je zwangerschap!
En als je echt echt in paniek bent, ga dan nog een keertje langs de gyn. Maar ik denk dat je gerust mag zijn.

Liefs Caroline

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 16:03
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
he meid geen zorgen maken, pas als je gaat bloeden ook dat hoeft niet alles te zeggen mag je je zorgen maken

bij mij waren de "kwaaltjes" ook even weg op 11 weken, heb 2 weken "rust" gehad van mn misselijkheid enz.. maar op 13 weken begon het weer hiep hoi! maar met 15 weken was alles gelukkig weer klaar.. enigste waar ik nu last van heb zijn mn hormonenen af en toe wat bandenpijn en moeheid maar dat komt omdat ik in de nacht moeilijk in slaap kom..

dus NIET ongerust maken.. bij de 1 duren de kwaaltjes wat langer bij de ander zijn ze met 10 a 11 weken weer weg.. 12 weken is een indicatie het gemiddelde zeg maar dus daar moet je je niet op vast pinnen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]