[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 17:55 Vera | Hoi Anneke! Ik ben bang dat ik je niet echt kan helpen, maar door je verhaal komt er een nogal hilarische herinnering bij me boven! Ik was namelijk een hele tijd terug ook maar eventjes op het toilet gaan zitten, om maar heel eventjes gewoon toe te kunnen geven en mijn ogen een paar tellen te sluiten... Een tijdje later kwamen collega's de deur openbreken omdat ik er blijkbaar al een uur zat te slapen! ![]() ![]() Misschien wat 'powerfood' nemen vlak voor je normaal je dipje hebt? (groente/fruit) of misschien zo'n extran of red bull? Groetjes en succes ermee! Vera. |
| 02/07/2008 @ 18:02 Flora | Hoi, Heel herkenbaar dat middagdipje, ik heb dat ook bijna élke dag. Ik weet helaas ook niet hoe je het kan voorkomen, maar als ik het krijg dan ga ik dus ook 5 minuutjes "slapen" op het toilet (met het licht uit). Vervolgens was ik mijn gezicht af met koud water, vooral op de slapen werkt dat wonderbaarlijk om terug fris te worden! Normaalgezien kan ik er dan wel weer even tegen. Misschien een tipje. groetjes |
[Reageer]

Namiddagdipje

Ik zorg er wel voor dat ik niet te diep in slaap val, zodat ze de deur niet moeten komen openbreken ...
Amai zeg, ik zou t nie willen meemaken, denk dat ik meteen mijn ontslag zou krijgen ...