[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 18:48 snoopy | Hey, Ik herken dit gevoel en heb dit bij allebei gehad in de eerste 2 maand. Het is inderdaad een raar gevoel, het zijn precies kriebels en volgens mij is het toch dat 'leven' dat je voelt. Bijna niemand heeft dit, maar ik denk dat dat te maken heeft met hoe je lichaam reageert op verschillende dingen. Proficiat alvast met je zwangerschap, Snoopy |
| 03/07/2008 @ 13:04 eenmama | Vlinders... Het kan je kindje nog niet zijn, da's nog veel te klein om buiten jouw baarmoeder waarneembare bewegingen te maken. Maar 't kan wel de werking van hormonen op je darmen zijn. Die krijgen een ander plekje. Je voelt je echt anders door die hormonen he! |
| 03/07/2008 @ 13:07 steffy | ik voel dat ook. loop de ganse dag gelukkig rond,maar ben heel moe. kan de ganse dag slapen als ik wil. dat vind ik het moeilijkste. maar alles zal wel goed komen. kus, steffy |
03/07/2008 @ 14:12 ![]() | het kan je beebje nog niet zijn met 6weken beweegt je kindje ook nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap ![]() |
| 06/07/2008 @ 15:34 *Wendy* ![]() | Snoopytje, mag ik jou iets vragen als ervaringsdeskundige? Voelt het als hele kleine belletjes die ploppen? Dat is wat ik eergister een keer voelde.. Liefs Wendy |
[Reageer]

Vlinders in buik