< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » tampons?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/07/2008 @ 20:11
Esterke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

Wie kan me vertellen vanaf wanneer je na een keizersnee tampons mag gebruiken?

Ik vind maandverband zo vies en zeker met zo'n warm weer. Heb ookal van begin zwangerschap inlegkruisjes aan en ben dat nu eerlijk gezegt wel kotsmoe.

Ik hoor het graag.

groetjes esje

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:37
elisa

Ik weet wat je bedoelt... Ik gebruik NOOIT maandverband, voor mij is het echte horror.
Toch maar raad van de vroedvrouw opgevolgd na de bevalling, en de eerste weken wel maandverband, en geen tampons. Dit omwille van infectiegevaar, en geloof, dat bestaat. Ik heb maar 1 à 2 dagen serieus bloedverlies gehad, daarna kwam ik met gewone maandverbanden toe en na een week of 2 of 3 nog een weekje inlegkruisjes.
Eerste maal ongesteld na 6 weken en gelijk weer tampons...
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:56
Joyce1982

je mag absoluut nog geen tampons gebruiken... wacht daar zeker 3 maandjes mee.. ivm infectie gevaar...

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 13:57
Loekie

Ik ben 28 april bevallen met ks en gebruik sinds een goeie twee weken toch terug tampons hoor!

Zo'n viezigheid die maandverbanden!

Ik heb nog nergens last van gehad...

Loekie

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:31
Nes

Online Status
Ik gebruikte ook altijd tampons, maar heb lang last gehad van men knip. Dat ik nu sinds een maand niets meer voel. Dus dacht ik, ik ga terug eens een tampon gebruiken. Hij was er heel snel terug uit, het voelde helemaal niet zo comfortabel meer als voor men zwangerschap. Volgende regels ga ik terug eens proberen, ik hoop echt dat het terug lukt, want die maandverbanden zijn afschuwelijk!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]