[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 10:04 mamajuni07 | Hallo dames Even een dipje! Het lijkt net of iedereen snel zwanger word van nummertje 2! Ik ken heel veel gezinnen die kindjes zelfs nog jonger zijn dan mijn zoontje, hun kinderen word bv net 1 jaar en de ander word meteen een maand later ofzo geboren. Mijn zoontje is nu 1 jaar en 3 weken, 23 mei een miskraam gehad door de pil net als bij mijn zoontje maar hij leeft dat was een wonder. Ook weer een wonder door de pil die helaas nu een engeltje is! We hebben na de miskraam geen pil meer gebruikt maar helaas werd ik na 30 dagen ongie (ze zeggen dat je heel erg vruchtbaar ben na een miskraam en bevalling) En helaas weer met de pil begonnen, mijn man wil liever toch nog even wachten. Maar hij wil het eigenlijk heel graag ( het liefst wil hij een dochter) en ik weet niet of ik er goed aan doe om toch nu zwanger te worden ook al wil mijn hart het heel graag, als het mee zit zal hij 2 zijn als de ander geboren word. Wat denken jullie nu gaan voor nummertje 2 ( maak wel deze pilstrip op) of toch nog even wachten? En wie weet duurt het wel maanden voor dat ik zwanger word of juist natuurlijk niet. |
| 03/07/2008 @ 15:30 mamajuni07 | Hallo Sasha ja inderdaad het was niet wat ik had verwacht jou antwoord, maar ik weet wel ongeveer hoe het is als zwanger worden niet lukt. Want mijn schoonzus zit ook in de mmm, en zwanger worden met de behandelingen lukt wel maar het blijven zitten niet elke keer als het lukt krijgt ze een miskraam. Weareone jou mening over stoppen met de pil en condooms gebruiken zie ik wel zitten maar niet het condoon voor maanden gebruiken. Ik ben blij dat ik al een wonder heb van een zoontje en ben ook blij dat ik nog een keer zwanger ben geweest en even heb van genoten. Denk inderdaad dat ik en me man eens goed moeten gaan praten. |
[Reageer]

zwanger worden van nummer 2