< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wanneer veilig om onbeschermd te vrijen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wanneer veilig om onbeschermd te vrijen?
03/07/2008 @ 13:22
Roos

Hallo allemaal,
ik zit eigenlijk met een vraagske. Wanneer in de cyclus van de vrouw is het veilig om onbeschermd te vrijen en niet zwanger te worden? Ik vraag dit omdat ik géén pil mag gebruiken en af en toe de condooms in de kast wil laten. Is de laatste week voor de regels OK? of zijn er vrouwen die dan toch nog zwanger raakten?
alvast bedankt
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:50
barbara

Online Status
Als ik jou was zou ik wel gewoon altijd netjes condooms gebruiken als je niet van plan bent zwanger te worden!
het verschilt erg per vrouw wanneer je vruchtbare dagen zijn,
je kan het erop wagen maar stel je voor dat je zwanger bent?

is de kleine dan wel gewenst? of laat je je kleine aborteren?
Misschien een harde vraag, maar ik zou het gewoon veilig doen.

als een kleine er echt niet bij kan, dan kan je beter het zekere voor het onzekere nemen lijkt me! voordat je jezelf erg veel verdriet aan doet.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:37
Roos

Bedankt voor je reactie. Een kleintje zou best welkom zijn hoor, al zouden we (vooral mijn man) nog een paar maandjes willen wachten. Hij zegt dat de derde cyclusweek veilig is, ik ben stiekem aan het hopen dat er toch een kansje bestaat om zwanger te worden (die hormonen hé). Vandaar mijn vraagje.
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
het is hoe ze zeggen. Je zou het beste steeds met condoom vrijen.
veel succes.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:59
Vera

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Hier zitten we met nagenoeg hetzelfde!

Mijn man en vrijen juist de week nadat ik ongesteld ben geweest zonder condoom, hier gaat dat toch al meer dan een jaar 'goed'
Het is natuurlijk niet 100% veilig he.

Succes ermee!
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 17:29
Britt

Online Status Stuur bericht
het hangt er vanaf hoe lang je cyclus is. De mijne was iets langer de keer dat ik zwanger werd. Wel gewenst en gepland dus wij waren reuzeblij maar bij ons is "het" gebeurd in de derde week!

Je kan altijd ovutesten dan weet je wanneer je je eisprong hebt: dan dus niet vrijen als je niet zwanger wil worden.
Al vind ik het toch maar een riskante bedoening hoor.

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 22:32

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 22:33

Het veiligst is het natuurlijk nadat je je eisprong hebt gehad. Dat kun je ook bepalen adhv je temperatuur en/of de stand van je baarmoeder maar daar moet je wel een beetje ervaring voor hebben.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]