< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » waar zijn alle maartmama's?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Maart 2008-Club
waar zijn alle maartmama's?
03/07/2008 @ 14:48
meine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
waar zijn alle maartmama's?
Hey,

ik bekeek laatst eens de verhalen van bij de geboorte...en deze van voordien...
Ik bemerkte een erg lange lijst van pratende aanstaande moeders...er zijn er heel wat verdwenen...sterrtje, fillipijntje, etc.
Ik vroeg me gewoon af hoe het met jullie gaat? Misschien lezen jullie wel nog mee?

grts

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:04
Miranda

Hihi, dat zie je wel vaker....dat mensen wegblijven. Druk leven na de komst van de baby misschien. Ik ben hier eigenlijk pas terecht gekomen nadat Alyssa geboren is....

Groetjes,
miranda

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 00:34
Marja

Hier is het superdruk met 2 kleine kinderen, werk enz. Ik lees regelmatig mee maar reageer niet altijd Zeker niet nu rosalie ziek is en een beetje loopt te tobben. En ik merk als een eind-maartmoeder dat er grote verschillen zijn met kinderen die bijna 4 weken ouder zijn. Ik herken mij daar nog niet echt in. Die kinderen zijn al 4 maanden terwijl die van mij nog maar 3 maanden is
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 10:27
elise

Marja, ja, dat verschil is heel groot. Mijn kindje is ook van eind maart. Velen zijn al met vaste voeding begonnen, terwijl onze kindjes daar nog niet aan toe zijn hé. Eigenlijk bijna 1 maand en dat telt, zelf als ze wat ouder zijn, blijft het tellen. Mijn zoontje is nu bijna 19 maanden, vorige week zag ik zijn neefje drie maanden jonger en amai, wat een verschil. Dus dat duurt wel even. Tot 3 jaar, denk ik.

Groetjes,

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 21:19
maartje

hallo

hier ook nog een berichtje van een Maartmama. Alles gaat goed. Jens doet het goed. Hij is nu alleen een beetje verkouden. Maar dat gaat wel over.

Hoe gaat het met jullie kindjes.

Even een vraagje willen jullie op Jens stemmen bij Baby van de maand.

Alvast bedankt.

gr Maartje

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:56
meine

Hey,

we hebben gestemd, veel succes...

Er is idd een groot verschil qua leeftijd tussen de kindjes, maar er zijn er toch steeds die rond dezelfde leeftijd van je eigen mopje draaien...
Natuurlijk speelt die drukte mee, begrijp ik wel, en uitwerken neemt ook weer wat tijd in beslag...

Ben gewoon nieuwsgierig hoe het met alle mama's gaat...er is trouwens heel wat heen en weer gekeuveld tijdens de zwangerschap...

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:14
Bitsy

Online Status Stuur bericht
Hoi Hoi,

Moet inderdaad zeggen dat de tijd nu wel erg opgeslokt wordt en ik bijna niet meer op deze site kom.
Toch ben ik nog wel nieuwschierig hoe het iedereen vergaat en probeer toch nog eens even te komen kijken.

Hier gaat alles goed! Sarah is nu 3,5 maand oud en ik merk dat alles nu eindelijk weer een beetje gewoon begint te worden. Je wordt misschien wat zekerder en je krijgt nu een beetje ritme.
Sarah groeit nu lekker....ze was een erg trage en moeilijke drinker, maar dit is al stukken verbeterd.
Ze zit nu op 4 voedingen.van 180cc +/- 06.30u ... 9.45u ... 14.30u ... 18.30u zijn een beetje haar vaste tijden momenteel.
Dus moet zeggen dat we eindelijk de smaak te pakken hebben hier.
Voor de rest is het een supermakkelijk meisje! Ze huilt alleen als ze honger heeft en ze lacht en kwebbelt de hele dag door. Daar is niets voor nodig. Ze vermaakt zich prima en ligt vaak lekker een uurtje in haar bedje te kletsen. We zijn heel erg blij met haar en dat het zo goed gaat.

Ik hoop dat het bij iedereen zo goed gaat!

Veel liefs van Sarah en mij

[Laatst gewijzigd door Bitsy - 08/07/2008 @ 14:15] - Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:54

Hey hier nog een maartmama...

Ik kom wel regelmatig kijken maar heb niet veel te vertellen eigenlijk...
Ben zeer moe omdat Imke zeer wisselend is op gebied van voedingen... 's nachts minstens 1 voeding en soms nog 2. Afgelopen nacht 5 keer eruit gemoeten (gelukkig slechts 1 keer moeten voeden)en overdag slaapt ze als een marmot ongeloofelijk. Ze schommelt tussen 6 en 7 voedingen waarvan 2 flesjes van 160 en de rest BV al dan niet afgekolfd.
Verder groeit ze ongeloofelijk snel (in alle richtingen ) en leert ze alle dagen wat bij.

Groetjes van een vermoeide
Zwaps

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:43

Hey hey,

Nu ff snel ik zit op een andere plek waar ze mijn pc niet kunnen zien...

Ik heb sinds kort werk, en daarom minder tijd om eens te komen piepen hier. Ik lees wel zoveel mogelijk mee hoor!! Ik mis jullie haha.

En we zijn ook bezig in ons nieuwe huis, daarom hadden we per 1 september internet en tv opgezegd....maareuhhh. de provider had internet al op 1 augustus eraf gegooid...daarom kon ik niet meer thuis kijken.

Daarom ben ik er nooit meer! Maar sinds ik werk kijk ik hier dus af en toe stiekem mee....stout he.

Ik vind het leuk om te lezen hoe het met jullie kindjes gaat, met Alyssa gaat alles heel goed hoor.

Als we over zijn en internet hebben kom ik zeker weer gezellig meekletsen als er nog mama;s zijn!

Groetjes en dikke knuffel voor jullie en je kindjes.

Miranda
Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:58
Noortje

Hier nog een maart mama die wel meeleest maar niet altijd veel te vertellen heeft. Onze kindjes zitten constant wel wat gelijk, en als ik dan al eens een vraag heb of zo dan is het antwoord hier wel altijd ergens te vinden :)

Dusjah...

Groetjes

Noor

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 14:20
sara

Online Status Bekijk profiel
hallo hier nog een maart mama
ik kom iedere dag wel kijken maar heb ook niet zoveel te vertellen .het is hier soms wel druk 'voor de rest doet onze meid het goed

grtjs

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 12:14
Geertje

Online Status Stuur bericht
Aan het einde van de zwangerschap kwam ik al bijna niet meer op het forum. Na de bevalling geloof ik nog 2x en nu dan weer. Ik dacht; Ik ga eens even een kijkje nemen......

Het is zo genieten van ons meisje. Haar grote broer vind het ook allemaal super. Ze zijn echt gek op elkaar. Erg leuk om te zien.
Sinds een paar weken werk ik voor 2 dagdelen per week en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat al lang genoeg vind. Gelukkig gaat Mandie naar mn tante en dat is echt een hele goede oppas. Dus ze is in zeer goede handen!!

Verder gaat alles zn gangetje wel. Ze kan al zelf aan de tafel staan en haar eerste 2 tandjes zijn ook al door. Vlotte dame dus.

Groetjes Geertje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]