[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/07/2008 @ 00:34 Marja | Hier is het superdruk met 2 kleine kinderen, werk enz. Ik lees regelmatig mee maar reageer niet altijd Zeker niet nu rosalie ziek is en een beetje loopt te tobben. En ik merk als een eind-maartmoeder dat er grote verschillen zijn met kinderen die bijna 4 weken ouder zijn. Ik herken mij daar nog niet echt in. Die kinderen zijn al 4 maanden terwijl die van mij nog maar 3 maanden is |
| 01/09/2008 @ 11:43 | Hey hey, Nu ff snel ik zit op een andere plek waar ze mijn pc niet kunnen zien... Ik heb sinds kort werk, en daarom minder tijd om eens te komen piepen hier. Ik lees wel zoveel mogelijk mee hoor!! Ik mis jullie haha. En we zijn ook bezig in ons nieuwe huis, daarom hadden we per 1 september internet en tv opgezegd....maareuhhh. de provider had internet al op 1 augustus eraf gegooid...daarom kon ik niet meer thuis kijken. Daarom ben ik er nooit meer! Maar sinds ik werk kijk ik hier dus af en toe stiekem mee....stout he. Ik vind het leuk om te lezen hoe het met jullie kindjes gaat, met Alyssa gaat alles heel goed hoor. Als we over zijn en internet hebben kom ik zeker weer gezellig meekletsen als er nog mama;s zijn! Groetjes en dikke knuffel voor jullie en je kindjes. Miranda |
| 01/09/2008 @ 14:20 sara ![]() | hallo hier nog een maart mama ik kom iedere dag wel kijken maar heb ook niet zoveel te vertellen .het is hier soms wel druk 'voor de rest doet onze meid het goed grtjs |
[Reageer]

waar zijn alle maartmama's?

) en leert ze alle dagen wat bij.