< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zwanger: hoe vertellen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Zwanger: hoe vertellen?
03/07/2008 @ 15:49
Tamara

Hey,

Ben benieuwd hoe jullie aan je man verteld hebben dat je zwanger bent.

Bij ons eerste kindje hebben we samen een zwangerschapstest gedaan.
Nu wil ik hem graag op een originele manier verrassen

Alle verhalen zijn welkom!

Groetjes
Tamara
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:53
Lientje25

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey!

Bij mij kwam het uit dat ik zwanger was op het moment dat mijn liefje te weten zou komen of hij die lang verwachte job zou hebben.
Ik had toen een mooi kaartje zelf gemaakt en er een gedichtje opschreven. Toen ik het afgaf dacht hij dat het was omdat hij de job had. Het duurde even eer hij het door had, maar was enorm blij!

dikke kus

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 16:04
latifa

Online Status Stuur bericht
ik heb gewoon de tester op tafel gelegd men man er maar naar aan het staren ik zei tegen hem ale zie j niets ja er staan 2 lijnen (hij had niet door dat het dan wou zeggen dat je zwanger bent)na een tijdje staren heb ik het dan maar gezegd wat het wou zeggen dan was hij natuurlijk blij

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 16:06

Hoi Tamara,

Ik had bij de zwangerschap van mijn tweede een t-shirt laten maken met op de voorzijde 'That's me! (look a/t back)' en dan op de achterzijde ' Broer... Grote Broer 001' en dan tegen dat mijn man thuiskwam dat aangedaan bij Arthur...

Het was eerst van heeft mama weer nieuwe kleertjes gekcoht voor jou maar toen hij het las sprongen de tranen in zijn ogen

Succes!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 16:14
Liesje

Ik heb zo'n kleine schattige fopspeen voor babytjes van 1 dag gekocht en verpakt als cadeautje.
was er zeer tevreden mee en het is nog bruikbaar achteraf ook he!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 16:57
Cat

Online Status Bekijk profiel
Ik ben als een gek gaan gillen hij had al lang door dat er iets was

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:20
Sterreke

hoi,

De 1ste keer had ik de test samen met een fopspeen van `papa is the best`in de douche vastgebonden met een strik, dit omdat mijn vriend als hij thuiskomt altijd direct onder de douche springt. Hij is mechanicien, dus ruikt altijd naar olie en zo als hij thuiskomt.

Deze keer heb ik hem z`n ogen laten sluiten en dan hem de test gegeven, zodat hij zelf kon kijken he..

Veel plezier

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:48
mauslchen

De eerste twee keer had ik het gewoon tegen mijn vriend gezegd. Nu deze keer had ik de test 's morgens klaar gelegd, met een klein briefje, zonder iets te zeggen van een zwangerschap.
Als mijn vriend de test zag, vroeg hij mij heel lief als het om een positieve ovutest. Dat was wel heel grappig. Als ik hem zei van niet, zei hij mij "ik durfde al niet te vragen als het om een zwangerschaptest ging"

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 08:59
Eva

Online Status
we hebben samen de test gedaan. Na 2 seconden werden er 2 lijntjes paars dus wist ik het natuurlijk al voor hem hihi
ben nr hem gegaan en hij zat al vol spanning te kijken nr mij en ik zei van jah je moet 3 min wachten he :p
mr ik kon me nie inhouden hihi en heb hem dan die test gegeven en die werd zo stil van verwondering en keek zo nr da dooske waar het resultaat opstond en toen kreeg hij een grote glimlach op zijn gezicht en was zo verwonderd dat em niks kon zeggen haha...was zo goddelijk om te zien

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 09:15

Zwangerschapstestje gekocht en ik zag bijna meteen 2 lijntjes komen (predictor) , normaal moet je een 5 minuten wachten dus het was erg snel zeer duidelijk dat we zwanger waren !
Vervolgens heb ik een strikje rond de test gedaan en die zelfde dag nog een mini tshirtje gekocht bij "Ava" met het opschrift : I love daddy en dat op het kamertje gezet waar de kinderkamer komt :)

Hij was door het dolle heen , vooral dat baby tshirtje vond hij zalig .
Die heb je trouwens ook in grootmoeder/vader en met het opschrift 'wil jij mijn meter/peter zijn'
Best origineel vond ik zelf

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 09:39
Liesje

Ik had eigenlijk nooit nagedacht over zulke dingen, tot dan natuurlijk. Ik heb een test alleen gedaan, zonder dat hij het wist, we hadden geen van beide nog hoop dus ik wou hem de teleurstelling besparen. Ik had de test donderdag gedaan en dan direct weggesmeten want ik zag alleen het teststreepje. Ik heb er dan niks meer over gezegd. Maar de volgende dag was ik nog niet ongesteld. Dan heb ik die test terug uit de vuilbak gehaald en jawel, twee streepjes. Ik had gewoon niet lang genoeg gewacht.
Tja, wat kon ik doen, ik was zo blij. Ik ben dan maar naar boven gegaan, met de test, en hij zat daar nog half te slapen op de rand van het bed. Hij snapte het niet zo goed eerst, dus ik heb ook moeten zeggen wat de twee streepjes wilden zeggen.

Het had misschien leuker geweest als ik het een beetje spannender of origineler had kunnnen aanbrengen, maar het gaat erom dat je zwanger bent hé, dat is op zich al een super verrassing

succes nog

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:03

@ Liesje , ja is waar ! Zwanger zijn op zich vond hij al meer dan leuk genoeg .
Onze relatie is er echt zoveel beter op geworden (en het was al super goed)

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 23:10
wij samen

hallo
ik heb een doosje gekocht bij exenos en zelf geschilder met vinger verf ahahhaha
en daar een speentje papa the best ingedaan en die aan hem geven.
eerst viel het kwartje niet maar even later haqd hij tog een paar traandjes in zijn ogen echt heel lief

groetjes divinia

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 19:58
Liesje

Hey, zo leuk Divinia.
Nu kunnen jullie er samen van genieten hé

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 12:14
Cindy

Hey
hier niet erg origineel
bij de eerste hebben we gewoon samen de test gedaan
en bij de tweede had hij de test klaar gelegd op de badkamer
hij was gaan werken en heb een foto van de test getrokken en naar zen gsm verstuurd.

Je zou kleine sokjes in zen brooddoos kunnen stoppen, dat hij het ziet tijdens de lunch.
of een teddybeer geven met i love daddy ofzo
grtz

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]