[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 15:49 Tamara | Hey, Ben benieuwd hoe jullie aan je man verteld hebben dat je zwanger bent. Bij ons eerste kindje hebben we samen een zwangerschapstest gedaan. Nu wil ik hem graag op een originele manier verrassen ![]() Alle verhalen zijn welkom! Groetjes Tamara |
| 03/07/2008 @ 16:14 Liesje ![]() | Ik heb zo'n kleine schattige fopspeen voor babytjes van 1 dag gekocht en verpakt als cadeautje. was er zeer tevreden mee en het is nog bruikbaar achteraf ook he! |
| 03/07/2008 @ 16:57 Cat ![]() | Ik ben als een gek gaan gillen hij had al lang door dat er iets was ![]() |
| 15/07/2008 @ 08:59 Eva | we hebben samen de test gedaan. Na 2 seconden werden er 2 lijntjes paars dus wist ik het natuurlijk al voor hem hihi ben nr hem gegaan en hij zat al vol spanning te kijken nr mij en ik zei van jah je moet 3 min wachten he :p mr ik kon me nie inhouden hihi en heb hem dan die test gegeven en die werd zo stil van verwondering en keek zo nr da dooske waar het resultaat opstond en toen kreeg hij een grote glimlach op zijn gezicht en was zo verwonderd dat em niks kon zeggen haha...was zo goddelijk om te zien |
15/07/2008 @ 10:03![]() | @ Liesje , ja is waar ! Zwanger zijn op zich vond hij al meer dan leuk genoeg . Onze relatie is er echt zoveel beter op geworden (en het was al super goed) |
| 18/07/2008 @ 19:58 Liesje ![]() | Hey, zo leuk Divinia. Nu kunnen jullie er samen van genieten hé |
[Reageer]

Zwanger: hoe vertellen?