[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 18:04 hoopje | Ik begrijp wat je meemaakt. Ikzelf ben op 33 weken opgenomen in het ziekenhuis met vroegtijdige contracties. Heb een kuur met weeënremmers gekregen en mocht 4 dagen later naar huis met utrogestan tem. week 36 en platte rust. Ondertussen zitten we in week 38 en mag ik weeral volop de dingen doen die ik wil. Er zit nu zelfs geen schuif meer in, mijn gynaecoloog denkt dat ik zeker mijn tijd uit doe. Toen ik utrogestan nam, was ik ook vaak moe en duizelig. In het begin had ik ook iets meer last van hoofdpijn. Tegelijk moest ik dan Magnesium nemen om die vermoeidheid te onderdrukken. |
[Reageer]

utrogestan... maak mij zorgen

), het enigste truukje dat ik tegen de vermoeidheid ervan heb, is iets voor de middag de 1ste pas inemen. Ik heb hierthuis nog een zoontje van 2.5jaar rondlopen, en als je dan om 10u doodmoe in de zetel ligt, is dat wel een klein probleem, dus rond 11u neem ik de 1ste in, en als mijn zoontje zijn middagdutje gaat doen, ga ik gewoon mee slapen, anders zou ik het ook niet volhouden!