< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » iemand natuurlijke bevalling na 2 keizersnedes?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
iemand natuurlijke bevalling na 2 keizersnedes?
03/07/2008 @ 21:25
Lien

hallo,

ik heb al 2 kz achter de rug en dacht hele zwangerschap dat ik terug een kz ging krijgen. maar gyne vroeg plots of ik mss toch eerst wou proberen om vaginaal te bevallen. ik zit in mijn laatste maand. ik heb het nooit erg gevonden zo een kz.maar twijfel nu wel een beetje. heb al mijn vaste datum gekregen en vindt dit wel best handig. en ik mag niet ingeleid worden en vanaf het minste dat tegenzit, zou ik zowieso kz krijgen. zijn er hier nog dat na 2 kz een natuurlijke bevalling hadden? en niet na 1 kz, want zo ken ik er zoveel.

groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:00
Mo

Online Status Stuur bericht
ik heb nog nooit een KZ gehad, maar als jij er al twee hebt gehad waarom zou je dan opeen wel vaginaal kunnen bevallen? En er word gezegd dat bij het minste dat tegenzit je meteen een KZ krijgt. Ik zou voor de KZ gaan in jou geval, wel zo veilig.

Succes!!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:16
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik kan je verlangen naar een gewone bevalling wel begrijpen... naar mijn weten kon je na 2 ks geen natuurlijke bevalling meer hebben...

denk er op je gemak over na een zet voors en tegens tegenover elkaar... je bent van onder nog wel mooi strak LOL.....

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:23
Petra

Hallo Lien,

Ik heb reeds twee kz gehad en mijn gyne heeft gezegd dat een derde zwangerschap zowiezo kz zal worden, dus helemaal geen natuurlijke bevalling voor mij, maar vind dit helemaal niet erg.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 13:32
Lien

ik heb 2 keer een kz gehad omdat ze allebei in stuit lagen en geen goede harttonen hadden en deze al heel lang mooi naar beneden ligt. tis daarom dat ze het vroeg om es te proberen of niet. ze zei wel dat het risicovol was. ik heb het besproken met mijn man en we gaan voor een keizersnede. mijn datum ligt nu vast en is heel binnekort
moest er nog iemand zijn dat het heeft meegemaakt mag het hier gerust zeggen hoor....

doei

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:55
Joyce1982

ik denk een vestandige keuze lien, je baarmoeder is toch niet meer zo mega sterk als zonder het littenweefel...

succes met de geboorte van jullie 3e kindje.. geniet ervan...

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 07:57
Petra

Ik wil je niet bang maken maar ik mijn vriendenkring is een natuurlijke bevalling na een kz niet goed gegaan. ik zal je de details besparen maar de baarmoeder was niet meer zo sterk..

Ga voor je kindje en voor de veiligheid, dat is mijn enige tip.
HIer voor schreef iemand, je baarmoeder is niet meer zo sterkt...dat klopt als een bus!

Doe echt maar een kz, tipje van mij..

Liefs
Petra

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:07
Petra

Ik wil je niet bang maken maar ik mijn vriendenkring is een natuurlijke bevalling na een kz niet goed gegaan. ik zal je de details besparen maar de baarmoeder was niet meer zo sterk..

Ga voor je kindje en voor de veiligheid, dat is mijn enige tip.
HIer voor schreef iemand, je baarmoeder is niet meer zo sterkt...dat klopt als een bus!

Doe echt maar een kz, tipje van mij..

Liefs
Petra

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]