< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » aandacht zoeken??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
aandacht zoeken??
04/07/2008 @ 10:21
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey

ik zit eigenlijk met een vraagje...

Yarno is proper op pipi doen toch en heeft dus geen pamper meer aan, maar elke keer als ik voor de pc zit plast hij altijd in zijn broek soms om de 10 minuten. kan zijn eigen gerust ophoudenµ; als ik iets doe met hem, weg ben, of gewoon aan tafel zit doet hij dit niet en gerust uur of langer zonder te plassen.zou dit om aandacht te zoeken zijn en hoe reageer ik er het beste op???

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 17:05
Babyke*

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zou kunnen...
Maar je moet ook denken, je kleintje is pas 20maand hoor.
Het kan gerust zijn dat hij een terugval doet.
Hij is nog zo klein en moet het allemaal nog goed onder controle
leren te houden.
Mama is zwanger, en dat voelt dat kindje denk ik wel dat er wat stress/spanning zou kunnen zijn voor hem.
Succes ermee

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:22
lel

zou inderdaad kunnen, de terugval. En hij zal ook wel aanvoelen dat er iets gaat veranderen. Praat daar genoeg met hem over en wat er gaat gebeuren. Het lijkt dat je kleintje het niet verstaat maar niets is minder waar.

En wat er tegen doen ... vooral niet te veel spel rond maken. Als hij ziet dat jij er telkens weer op reageert en het is om aandacht tja dan heeft hij je waar hij je wilt hebben.

Leer hem nu ook al een beetje alleen te spelen. vb. 10 minuutjes en dat jij dan iets anders doet. Eens de baby er is zal hij het dan wat meer gewoon zijn en minder erg vinden.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:20
mams

Hallo,

hier nog geen ervaringen met zindelijkheid enzo maar wel herkenbaar wat de pc betreft.
Zodra ik hier achter ga zitten wordt madame (14 maand) vervelend....als ze in de box zit wil ze eruit, ze gaat dan bij me omlopen en doen, net of ziet ze de computer als een grote concurent dus misschien dat dit bij je zoon ook zo is?...
succes ermee
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 12:04
Dagmaries

Van mijn moeder weet ik dat mijn broer (3,5 jaar ouder dan ik) altijd moest plassen als ze mij borstvoeding gaf. Puur om aandacht te trekken! Lijkt mij dat in je broek plassen ook een zeer effektieve manier is . Hoe op te lossen? Als je hard kunt zijn, lekker in z'n natte broekje laten zitten (15 minuutjes) tot je klaar bent met computeren? Wellicht dat dat helpt?
Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:54
kelleke

hey

de terugval zal het niet zijn, zaterdag een hele dag weg geweest dus niet veel naar de wc kunnen gaan hele dag droog, vandaag juist tegen dat hij moe was een accidentje... dus het zal het aandacht trekken zijn denk ik.

bedankt voor de reacties... in zijn natte broek laten lopen is ook geen oplossing want dan zaagt hij zo hard en zegt hij zelf al ei en steekt hij zijn tong uit dus vind da zelf wel vies en lastig. och ja... zal wel vanzelf beteren zal ik maar denken en een broekje meer wassen is nu ook zo een ramp niet é.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]