< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Wij zijn net zwanger

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Wij zijn net zwanger
04/07/2008 @ 12:28

Online Status Bekijk profiel
Hallo iedereen ,
Wij zijn net zwanger , en wat een gevoel !
Ik voelde me al enkele weken "raar" , we waren op vakantie in Italie en ik kreeg te pas en onpas hitte aanvallen , had erg veel last van brandend maagzuur en misselijkheid en mijn borsten voelde anders aan dan normaal.
Het leek wel alsof we het voelde aankomen , toen de dokter bevestigde dat we zwanger waren (en de predictor die roze kleurde) waren we helemaal in de wolken.
Na even tellen gokken we dat we ongeveer 4 weken zwanger zijn, en binnen 2 weken mogen we voor de eerste keer naar de gyne (22 juli)

Vreselijk zenuwachtig zijn we natuurlijk ... Want we wisten het niet en dan let je er ook niet op (regelmatig een lekker wijntje , met de kat spelen ...) Nu hou ik er wel rekening mee natuurlijk maar toch heb je een beetje bang.

Daarom de vraag dus , hoe gevaarlijk kunnen enkele wijntjes zijn in het begin van een zwangerschap , en het proper maken van de kattenbak ?
En wat doet de gyne net op zo'n eerste bezoekje ?

Tot snel
Van een nog niet zo bol buikje

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 13:08
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
9 van de 10x weten vrouwen die er niet mee bezig zijn dat ze zwanger zijn.. soms komen ze er met een week of 5 a 6 pas achter.. dus in die tijd hebben ze ook gewoon getuiniert, de kattenbak verschoont, met de kat gespeelt, en gewoon lekker gedronken, en daar gaat het allemaal goed bij.. dus denk niet dat je je heel veel zorgen moet maken

ten 2e.. van harte gefeliciteerd

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 13:13
eenmama

Van harte gefeliciteerd!!! Wat een bijzondere periode he!

Over die wijntjes zou ik me niet te druk maken. Zolang het vruchtje nog niet is ingenesteld heeft de alcohol er nog geen vat op. Na deze innesteling (die meestal na 6/7 dagen na bevruchting plaatsvindt) zijn de 1e 4 weken erg belangrijk. In deze weken worden de belangrijke organen gevormd en ook de placenta. Pas als de placenta functioneert kan de alcohol ook bij het vruchtje komen. Idem met de kattenbak.
Don't worry... dit komt echt heel vaak voor. En zorgen maken hoort ook bij zwanger zijn en moeder worden, moet je maar denken.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]