[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 14:12 Sabje | hallo allemaal ik ben zo bang dat ik een miskraam krijg. ik zal het even uitleggen. ik weet niet hoelang ik zwanger ben en dat komt omdat ik ik me vorige maand al zwanger voelde maar een negatiefe test en ik ben op 11 juni ook gewoon ong geweest zins 27 juni verloor ik af en toe bij het afvegen wat waterig bloed. ik heb toen omdat ik het allemaal zoraar vond 2 testen gedaan en daar kwam uit dat ik zwanger was. maar zins vandaag verlies ik heelveel bloed maar heb geen krampen of stolsels. ik heb toen straks ook weer een test gedaan een daar kwam nu nog maar een heel licht 2de streepje te staan. heb wel de verloskundige gebeld en die zegt dat het 2 kanten op kan gaan en hun denken dat ik pas 3w en 2 dagen ben. en ik moet daar op 30 juli voor het eerst pas heen en daarna krijg ik pas een echo. maar ik denk zelf dat ik nu 7w en 2 dagen ben of langer want ik heb zelf al een echt buikje wie heeft dit ook mee gemaakt. gr sabje |
| 04/07/2008 @ 15:32 Sabje | hallo 30 juli duurt ook veelste lang maar ze blijven erbij dat ik 3 weken ben. als ik 3 weken ben dan had ik toch nog niet kunnen testen. en ze willen me gewoon niet helpen huisarts niet en verloskundige niet. ik moet gewoon afwachten. ik ben zo bang ik kan gewoon niet stoppen met huilen. we hebben er 3 jaar over gedaan om voor de 2de keer zwanger te raken. gr sabje |
[Reageer]

elke keer bloedverlies

zodat je een echo krijgt..