< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » zelf draagdoek maken?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
zelf draagdoek maken?
04/07/2008 @ 15:32
Noor

Wie heeft er zelf een draagdoek gemaakt? Ik heb bij mijn oudste een draagdoek kunnen lenen en de kleine vond het heerlijk. Ik wilde er nu een gaan kopen voor nummer twee maar vond ze zo duur! 65 euro voor een stuk stof! Ik wil eigenlijk zelf stof kopen, iets van rekbaar tricot van 1 meter bij 3 meter en dan ben ik volgens mij klaar. Wie heeft dit ook gedaan? Heb je nog tips voor me?
groetjes!
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:25
Noor

jammer, helemaal geen reacties!
Is er dan iemand die een doek heeft gekocht en daar wel/niet blij mee is?
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:36
Marleen

Je schijnt op draagdoek.nl iets goedkoper aan draagdoeken te kunnen komen. Tips zijn: kies een niet te stugge stof en neem ongeveel 6 m stof en in het midden 50 cm en aan het einde 30 cm breed. Hopelijk kan je hier iets mee. Ik heb zelf gewoon een draagzak Ik heb deze informatie van een kennis
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:53
saartje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Een link uit een ander topic: http://www.xs4all.nl/~hhayes/Beth's%20Mei%20Tai%20(BMT).html (eventjes de link helemaal kopiëren, enkel klikken lukt niet)
De link naar het topic: http://www.9maand.be/forum/reactions/82710

[Laatst gewijzigd door saartje79 - 07/07/2008 @ 09:54] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:20
Nathalie

hallo

ik verkoop mijn tricot slen ;mijn kleine vond het maar niks ;heb hem 6 maanden geleden gekocht en 1 keer gebruikt ;
het is een lange donker blauwe doek in de origenele verpakking met de handleiding enzo er bij ;voor 30 euro

grtjs

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:45
ta.mère

ik denk dat je helemaal geen draagdoek hoeft te kopen,
ik woon in een erg multicuturele omgeving en ik zie altijd afrikaanse,indischie vrouwen die gewoon een doek gebruiken en zelf knopen.
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 11:58

ik wou er ook een gaan maken voor vrienden, ik heb er zelf een van draagdoek.nl, maar kwam er achter dat ik net zo veel geld kwijt was met naaien, dan als met kopen...
bij draagdoek.nl zijn ze van af 45 euro.
maar je kan het natuurlijk makkelijk zelf maken als je ergens goedkope stof kan kopen, maar je hebt wel zeker 5 meter nodig, volgens mij is die van mij bijna 6 meter.

succes

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 10:16
v&b

zie ook op http://www.dragen-en-voeden.nl in de knutselhoek

grtz
Valerie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]