[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 16:42 Annelies | Ervaringen kan ik nog niet geven want ik ben zelf zwanger van het eerste kindje maar ik kan je wel vertellen wat ik zal doen. - ik ga voor de wrapper omdat de baby daar van bij de geboorte en het multifunctioneel is (als wikkeldoek voor in de buggy, als (speel)dekentje,... De bunker is vrij groot en past volgens de verkoopster van de fun niet zo gemakkelijk in een maxicosi en kan je niet als dekentje gebruiken want het is langsonder vastgenaaid. - denk als je flessenvoeding geeft een rekje zeker aan te raden is, voor borstvoeding minder noodzakelijk maar toch gemakkelijk. Kost ook niet zo veel om op de lijst te zetten - een badzitje zet ik er zeker op want dan heb je je handen vrij en kan je je kindje beter wassen - een wc-verkleiner zet ik er niet op, evenmin een wc-potje. Ik zal denk met mijn kindje naar de winkel gaan en hem zijn/haar potje zelf laten kiezen en een wc-verkleiner idem, wanneer het moment er is. Kwestie van dat het graag op zijn/haar potje of bril zit. Voilà, ik hoop dat je er iets mee bent en amuseer je met het leggen van de lijst! |
| 04/07/2008 @ 21:55 jessica | Hi Holly, Een flessen rek heb ik ook, vind dat heel handig, staat gewoon ind e keuken en mag gezien worden, geen flessen op het aanrecht of zo. Een speenborstel koop je inderdaad samen met een flessenborstel, dat zit erbij. Dat heb ik hewoon in de supermarkt gekocht omdat je dat thuis direct nodig hebt. Kost maar een paar Euro's dus zou ik zelf even aanschaffen. Een flessentang, wat doet dat of wat is dat? Ik heb het dus niet en blijkbaar mis ik het ook niet .een slaapsteuntje heb ik zelf aangeschaft omdat mijn dochter altijd met haar gezichtje naar dezelfde kant lah en haar hoofdje wat begon af te platten. Hiermee zou ik wachten, je weet niet of je baby het nodig zal hebben hé. Een Lodger heb ik ook, ik weet alleen niet dewelke. Als je er zo één op de lijst zetn zie dan zeker dat er gaten in zijn om de riempjes van de mxi cosi door te halen, in de mijne zijn er geen gaten, heb hem dus alleen een paar keer in de draagwieg gebruikt! Een badzitje heb ik ook maar mijn meid gaat nog steeds in haar kleine badje dus nog geen ervaringen! Eigenlijk zou je pas een geboortelijst moeten kunnen leggen als je baby een paar weken oud is, dan weet je pas echt wat je nodig hebt en welke overbodige dingen je hebt gekocht! ![]() Succes en veel plezier! |
[Reageer]

Wie helpt mij?

)
Hier kan ik geen ervaring geven, dus...
.