< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Vraagjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/07/2008 @ 17:12
Whiterose

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo lieve meiden.

Ik ben een jonge meid van 19 jaar en nu inmiddels bijna 32 weken zwanger van een zoontje.
Nu de bevalling dichtbij komt begin ik steeds meer vragen te krijgen,en vind ik steeds spannerder worden.

Ik zit met een aantal vraagjes hopelijk kunnen jullie me helpen.

Ik beval in nederland(geboortehotel van westeinde).
Is zo dat frisdrank en etc voor bezoek allemaal geregeld word,of
moet je dat zelf meenemen?

Al de weeen beginnen en of je water breekt moet ik dan meteen even de verloskundige bellen om dat te laten weten hoe hoe werkt dat?

Zijn er dingen die echt niet moet vergeten te regelen vlak voor of na de geboorten?
Ik ben zo bang dat ik dingen vergeet...

Me vriend werkt in belgie vlak voor ik uitgerekend ben,hij mag weg zodra de bevalling begin dus is maar klein stukkie rijde naar den haag,zal ik hem bij de eerste weeen direct moeten bellen,en herken je je weeen altijd?

Sorry voor deze vraagjes,maar ik vroeg het me echt af!

Dankje wel en liefs

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 07:21
nien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi meid,

met de meeste vragen kan ik je als Belgische niet helpen, maar wat de weeën betreft: als je water breekt ben je natuurlijk zeker, maar van je weeën ben je volgens mij pas zeker als ze regelmatig komen! Wat ik dan deed: ik ging voor TV zitten met daar het klokje op. Elke wee schreef ik op, en dan keek ik of er regelmaat in kwam. Als dat zo was, dan wist ik dat we even naar het ziekenhuis moesten bellen, en jij zou dan eventueel je man kunnen verwittigen!
uiteindelijk was ik niks met mijn planning van 'ik bel je op, papa brengt me naar het ziekenhuis en jij komt recht naar daar' want ik ben in het weekend bevallen hihi

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:44
Karin

hoi
ik kom wel uit nederland.ik heb alleen geen ervaring met kraamhotels.misschien moet je gewoon even bellen of langsgaan voor informatie.heb je geen rondleiding ofzo?
wat de start van de bevalling betreft;weeen herken je wel ja.of misschien breken wel eerst je vliezen.als je denkt dat t begonnen is bel je gewoon je man naar huis.liever voor niks of te vroeg,dan te laat toch?
wanneer je moet bellen zal de vk je binnenkort gaan vertellen(rond de 37 weken).
als je vliezen breken kun je je verloskundige even bellen om dat door te geven.als je weeen dan niet binnen 24 uur beginnen moet je naar t ziekenhuis.als t vruchtwater niet helder is of je twijfelt daaraan dan moet je zeker bellen,want als blijkt dat de baby in t vruchtwater gepoept heeft moet je ook naar t ziekenhuis.als je vliezen snachts breken en t is helder dan hoef je pas de volgende ochtend te bellen.mijn vliezen braken om 12 uur snachts en mn water was helder.ik heb toen smorgens om 8 uur de vk gebeld en die kwam een uurtje later even kijken.toen was t wachten op weeen.toen die een uurtje hevig op gang waren hebben we de vk gebeld en die kwam meteen.mn man is die ochtend thuis gebleven dus die was er al.
succes met je bevalling straks!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]