[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 19:44 Karin | hoi ik kom wel uit nederland.ik heb alleen geen ervaring met kraamhotels.misschien moet je gewoon even bellen of langsgaan voor informatie.heb je geen rondleiding ofzo? wat de start van de bevalling betreft;weeen herken je wel ja.of misschien breken wel eerst je vliezen.als je denkt dat t begonnen is bel je gewoon je man naar huis.liever voor niks of te vroeg,dan te laat toch? wanneer je moet bellen zal de vk je binnenkort gaan vertellen(rond de 37 weken). als je vliezen breken kun je je verloskundige even bellen om dat door te geven.als je weeen dan niet binnen 24 uur beginnen moet je naar t ziekenhuis.als t vruchtwater niet helder is of je twijfelt daaraan dan moet je zeker bellen,want als blijkt dat de baby in t vruchtwater gepoept heeft moet je ook naar t ziekenhuis.als je vliezen snachts breken en t is helder dan hoef je pas de volgende ochtend te bellen.mijn vliezen braken om 12 uur snachts en mn water was helder.ik heb toen smorgens om 8 uur de vk gebeld en die kwam een uurtje later even kijken.toen was t wachten op weeen.toen die een uurtje hevig op gang waren hebben we de vk gebeld en die kwam meteen.mn man is die ochtend thuis gebleven dus die was er al. succes met je bevalling straks!! |
[Reageer]

Vraagjes

!