< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » De pil , ervaringen a.u.b

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
De pil , ervaringen a.u.b
04/07/2008 @ 22:58
ikke

Hoi dames,

Ik ben een moeder van twee kindjes, bij alle twee ben ik jaar voor dat we er voor gingen gestopt met de pil.
Omdat ik het idee had dat, dat het dan eerder zou lukken
Nu ben ik bij de 1e de 2e keer aangeteld en bij de 2e de 3e keer.
Willen graag een derde spruit en willen daar in dec voor gaan, nu twijfel of ik nu al zal stoppen met de pil of in okt. aangezien ik erge last heb van die stomme
Het liefst zou ik doorgaan tot okt. omdat ik me dan niet zo beroerd voel maar zou dat goed zijn??
Zijn jullie snel zwanger geraakt na het stoppen van de pil??

Liefs ik
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 23:30

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Ikke,

Bij mijn eerste was ik in mei of juni gestopt en in augustus was ik dus al zwanger eigenlijk dus in ronde 2 1ste ronde ontpillen.... nu ben ik weer rond die zelfde tijd gestopt, maar dan vorig jaar 2007 en zijn we nu nog bezig zwanger te worden...
Het zal ook vast per persoon verschillen.... je leest veel meiden die in hun eerst ronde al meteen zwanger zijn, maar ook vele bij wie het dus niet wil lukken... je zult zelf de beste beslissing wel nemen.. Kun je geen pijnstiller nemen voor die lastige ??

veel succes met je beslissing..

mops

[Laatst gewijzigd door mops - 04/07/2008 @ 23:32] - Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 23:39
ikke

Hoi mops,

Bedankt voor je reactie, ja ik slik ubrofin 600mg die slik ik nu ook tijdens mijn en dan heb ik nergens last van.
Maar zonder de pil en mijn helpen zelfs die niet, tja misschien dat ik dan nog 1 maandje pil??

Jij ook suc6 met de 2e

liefs
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 10:10
ikke

Verder niemand???
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:02
Marijke

Online Status Bekijk profiel
hoi ikke
Hey meid,

Ben nu zelf ook bezig voor ons derde kindje, ben bij de vorige 2 vanaf ronde 2 zwanger geworden. Ik heb wel altijd precies 1maand nodig gehad om te ontpillen hoor. Vanaf maand 2 was het dan telkens prijs. Nu is mijn ontpillingsmaand voorbij en zit ik met men , dus nu maar hopen dat ik volgende maand
mag zijn he.. T'zal natuurlijk bij jou afhangen hoe je het uitspeelt om zwanger te willen worden he, bv; als je tijdens je vruchtbare periode extra klust heb je kans dat je ook wel vanaf ronde 2 kan zijn he. Maar als je je er niet echt mee bezig houd en de natuur zen gang gewoon laat gaan, dan kan het langer duren of even snel gaan. Wie weet he. Ik begrijp jou last die je hebt met je hoor. Heb daar zelf ook enorm veel last van. Maar zelf weet je t'best wat je lichaam zelf wil. Liefs xxx

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:26
V

Online Status
menstruatie
Dag allemaal

Ik ben nieuw op deze site en probeer uiteraard ook zwanger te worden voor het eerst.
Ik neem al 8 jaar cerazette, dit is een minipil die ik constant moet nemen om geen bloedingen te krijgen n.a.v. endometriose. In februari hebben ze endometriosehaarden verwijderd en ben ik verder gegaan met het innemen van mijn pil.
Begin juni ben ik gestopt en kreeg mijn maandstonden maar niet door. Had een afspraak op 25 juni bij gynae die me zei dat ik die week nog een eisprong zou hebben.
Sinds 4 juli heb ik mijn maandstonden, klopt dit of is dit te snel? Vrienden zeggen me dat je na je eisprong 14 dagen moet wachten om je maandstonden door te krijgen,in mijn geval blijkt dit niet te kloppen want heb precies onmiddellijk na mijn eisprong ook mijn maandstonden...Hoe kan ik nu uitrekenen wanneer mijn meest vruchtbare periode is?

Groetjes

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 15:01
Marijke

Hoi meid, het kan ook wel een beetje ontpillen zijn wat je lichaam gedaan heeft. Ik zou nu er vanuit gaan dat je op 4Juli jou 1ste dag had van je laatste menstruatie, dus zou je ongeveer gelijk lopen met mij. Ik heb namelijk de 3de juli mijn eerste dag van men laatste menstruatie gehad. Dus zou je vruchtbare periode normaal volgend weekend liggen. Anders moet je zowizo om de 2dagen klussen he, zo weet je zeker dat je altijd sperma in je hebt dat vruchtbaar is. Zo speel je een beetje zeker he. Ik hoop dat het jou gaat lukken hoor meid, hou ons op de hoogte.

Liefs Marijke

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:57
v

Hey Marijke

Bedankt voor het advies, hoe kom jij eigenlijk aan aanstaand weekend als vruchtbare periode? Via predictor.nl geef ik laatste menstruatie doorgekregen op 4 juli in en geeft dat berekeningske weer dat 17 a 18 juli de meest vruchtbare dagen zijn...
Ik voel me soms echt een beetje een kip, want weet dus niks rond zwanger zijn en worden, behalve wat we dan vroeger tijdens biologie geleerd hebben , maar ik denk dat ik wel op een plaatsje beland ben waar ik snel alles zal te weten komen

Groetjes
V
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:53
Marijke

Hoi,
Ja sorry eigenlijk vanaf volgende maandag de daarop volgende 5dagen zijn dan waarschijnlijk ook je vruchtbare dagen. Je kan het zien vanop mijn banner. De groene periodes zijn mijn vruchtbare periodes, jij zou ongeveer op één dag na de zelfde dag als mij jou regels gekregen hebben, dus dat wil zeggen dat je ongeveer gelijk loopt met mij en je naar mijn banner kan kijken. Probeer maar eens een banner aan te maken op deze site, is makkelijk om op te volgen. Mss kan je ook elke dag je temperatuur meten op een ongeveer vast tijdstip per dag, wanneer je verhoging hebt is je eisprong ongeveer.
Groetjes Marijke

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 20:53
svb81

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey hey,

Vorig jaar ben ik in de derde ronde zwanger geraakt na 10 jaar de pil te nemen. Ik had gehoord dat je per jaar pil een maand mocht rekenen, maar dat was dus een fabeltje

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]