[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/07/2008 @ 11:32 ![]() | Ik heb al 2 lange broeken gekocht en 2 t-shirts met lange mouw en een hemdje en dan nog twee t-shirts met stoer op en het ander ondeugend. Heidi |
| 06/07/2008 @ 18:34 hw | Heb zelf nog niet veel gekocht, maar wel al heel veel gekregen ![]() De standaard baby-uitzet dingen heb ik wel al gekocht, net als een hele stapel rompers (geboortelijsten zeggen 6 rompers; dat vind ik veeeel te weinig), en ik heb nu net een broekje en vestje gekocht voor als de kleine net geboren is, maar ik ga zeker niet teveel kopen! Ten eerste zijn inderdaad overal bijna alleen maar zomerkleertjes te koop, en ten tweede wordt onze kleine nu al stevig verwend door familie, vrienden en kennissen. Ik wacht rustig nog een maandje of 2 af, dan zijn we verhuisd en in de babykamer op orde, en dan ga ik nog wel een laatste shopronde doen voor alles wat we nog niet hebben! |
| 12/07/2008 @ 14:44 Domi ![]() | Hallo, ik heb in de zeeman en de carrefour het één en ander gekocht, als ze zo klein zijn hoeft het ook niet te duur te zijn, want ze groeien er toch direkt uit. Groetjes, Domi |
13/07/2008 @ 13:57 ![]() | Steenbokje, waar je nog de tetradoeken voor kan gebruiken is bij het afdrogen, zo kan je beter overal aan omdat een handdoek soms wat dik kan zijn. |
[Reageer]

Kleertjes kopen

Domi