[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/07/2008 @ 14:08![]() | Tips voor het kamertje ![]() Wie heeft er alvast meubeltjes gekocht, en waar vonden jullie het beste aanbod (kinderwinkels/meubelwinkels) liefst in Limburg (B) |
05/07/2008 @ 22:53![]() | Van mij ook via dreambaby (via internet) ben er heeeeel tevreden over en ook over de prijs. (600 euro) |
| 06/07/2008 @ 12:27 Britt ![]() | In ikea! Niet duur en goeie kwaliteit. Helaas in Limburg geen Ikea maar als je in Noord-Limburg woont dan is Eindhoven niet zo ver. En voor Zuid Limburg is Luik of Heerlen niet zo ver. Je kan alles bekijken op http://www.ikea.be en dan ikea kinderland |
| 08/07/2008 @ 08:08 Lia | ook bij de boomhut geweest in Geel! wat een keuze!!! wij zijn voor de kamer square gegaan! Net géén 1000 euro met alles erop en eraan! netjes geleverd en geplaatst, man gelukkig, en perfect op tijd! Zeker een aanrader Succes |
| 08/07/2008 @ 09:48 Saartje | Ons kamertje komt dan ook weer van bij Baby2000. We hebben redelijk wat babywinkels gedaan, en alleen daar vond ik iets naar mijn zin. Heeft net geen 1000 € gekost voor de ganse kamer, en ik ben nog steeds tevreden van mijn keuze. Nu in de solden is de kamer -25% zag ik dus het is een goed moment om babykamers te gaan shoppen :) 't enige was dat het wat ingewikkeld was om de kamer ineen te steken, wat dat betreft kunnen ze nog een voorbeeld nemen aan de Ikea. |
[Reageer]

Babykamertje