[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 11:11 | Hallo, Hier ook een mama die alles alleen heeft gedaan sinds zwangerschap ... meubels kiezen, geboortelijst samenstellen, kaartjes kiezen + tekst, suikerbonen kiezen, cadeautjes voor meter en peter ... bij de gyn op controle, prenatale sessies, noem maar op. Mijn vried is zelfstandige in de bouw, vroeg weg en laat thuis. Ons zoontje is nu 4,5 maand. Spelen doet hij nu wel met ons zoontje, maar meestal geef ik de flesjes, fruit en groentenpap en badje heb ik tot nu toe alleen gegeven. Ook voor zijn producten en eten doe ik het alleen. Zaterdagen is om beurt 's een vrije moment, hij voor zijn sport, ik om 's te gaan shoppen of ander. S'avonds in de week wilt ie ook wel opletten op ons zoontje, maar ja, hij moet dan enkel nog een fles geven en in bedje steken. Ach, het is nu eenmaal zo, een beetje spijtig, had verwacht dat hij er meer ging mee bezig zijn. Maar ja we zijn ons huisje aan t verbouwen .... en sinds mijn zwangerschap kan ik ook niet veel meer helpen .... ik ben er wel van overtuigd dat hoe ouders ons zoontje is, hij er wel meer mee bezig zal zijn, zie ook met zijn dochtertje ui vorige relatie. Geef de moed niet op hé ... en zoals velen zeggen, interesse zal wel komen met de geboorte hé! Veel moed en succes verder met je zwangerschap! Groetjes K'tje |
| 23/07/2008 @ 08:12 dromertje | Ik denk dat dat wel typisch mannelijk is. ( Natuurlijk zijn er uitzonderingen. ) Wij zijn aan het proberen voor ons 1ste nu en ik ben er van overtuigd dat hij ook zo zal zijn. We zijn pas getrouwd en daarvoor heb ik ook alles moeten regelen dus ja, ... En eigenlijk als ik eerlijk ben met mezelf vind ik het goed zoals het is. Soms is het inderdaad veel werk, maar dan kan je wel volledig je zin doen en als hij commentaar geeft zeg je gewoon "ik had jouw mening gevraagd, maar jij reageerde niet dus heb ik het dan maar beslist en als je dat zo erg vind, help me dan met kiezen als ik dat vraag, dan kunnen we samen beslissen". Die van mij weet dan dat het zijn eigen fout is en vloekt dan op zichzelf. En een volgende keer als ik hem dan vraag, "kom je even kijken of je dit goed vind?" staat hij zonder zeuren bij mij om mee te beslissen. ![]() Je moet je ventje op de juiste manier aanpakken hé. Ik weet dat die van mij zo reageerd, misschien is dit een tip... Hopelijk komen jullie er ook uit. In ieder geval veel succes ermee en ook succes voor de bevalling hé! Groetjes, |
[Reageer]

is een beetje aandacht echt teveel gevraagd??

Zo ook met onze trouw hoor. Alles was goed voor hem.