Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 08:25 Dotje | Goede morgen, Hier was het weer effe heeeeel spannend ! Het laatste weekend van sept. was een echte hel : verchrikkelijke buikloop, niets kunnen binnen houden, en bloed overgeven ! We zijn dan direct naar de spoed gegaan, hebben allerlei onderzoeken gedaan, en uit een gatroscopie is gebleken dat ik met een maagbloeding, gepaard aan een darminfectie zat. Een week ziekenhuis dus... 'k heb dan direct een infuus gekregen met voeding, want op 12 dagen was ik maar liefst 4.5kg afgevallen !!! Hoe ik eraan ben gekomen ?? Geen idee ! Eerst lag ik op de dienst heelkunde, maar m'n gyn is me snel komen redden, en heeft me naar de materniteit gebracht. Daar kon ik zo al lekker uitkijken naar binnen enkele maanden om te bevallen. Zo schattig allemaal, dat mini-bedje, badje... ![]() Regelmatig kwam er dan een diëtiste langs die me vroeg of ik al wat kon eten, en ze heeft me echt uitgelegd wat ik best eet. Het eten gaat al iets beter, ttz. over 1 droge beschuit doe ik maar 5min, ipv 20min !! Wat wel plezant was : 2x/dag kwamen ze met een toestel het hartje checken. En euhhhhh.... Wij krijgen een !!!!Ik ben echt wel blij, ook al dacht ik dat we een zouden krijgen.Sinds gisteren ben ik thuis, en ik mag niet meer gaan werken. Rusten, rusten en nog eens rusten. Niet makkelijk voor een actieve zoals ik ! 'k moet nu nog medicatie nemen, maar 't zou zeker niet schadelijk zijn voor de baby. Dais, jullie een ???Goed zeg !!! En zo te lezen heeft ze de maten van een mannequin ?! ![]() Jelana, ik ben ook zo geweest hoor, troost je, dat huilen dat zijn de hormonen die op hol slaan ! Ikkuh, 't zal toch een geruststelling zijn hé, dat je je schat voelt schoppen. Ik denk dat ik het ook wel begin te voelen, of zijn het de darmen ??? Mieke, alles ok ? Kids maken geen ruzie meer zeker hé , 'k hoop het toch...Tot later, ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger en bang door vorige mk
!!!!
zouden krijgen.

. Weer een angst meer gecreëerd.