< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Zwanger en bang door vorige mk

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Zwanger en bang door vorige mk
Gisteren @ 08:25
Dotje

Online Status
Goede morgen,

Hier was het weer effe heeeeel spannend !
Het laatste weekend van sept. was een echte hel : verchrikkelijke buikloop, niets kunnen binnen houden, en bloed overgeven !
We zijn dan direct naar de spoed gegaan, hebben allerlei onderzoeken gedaan, en uit een gatroscopie is gebleken dat ik met een maagbloeding, gepaard aan een darminfectie zat.
Een week ziekenhuis dus...
'k heb dan direct een infuus gekregen met voeding, want op 12 dagen was ik maar liefst 4.5kg afgevallen !!!
Hoe ik eraan ben gekomen ?? Geen idee !
Eerst lag ik op de dienst heelkunde, maar m'n gyn is me snel komen redden, en heeft me naar de materniteit gebracht. Daar kon ik zo al lekker uitkijken naar binnen enkele maanden om te bevallen. Zo schattig allemaal, dat mini-bedje, badje...
Regelmatig kwam er dan een diëtiste langs die me vroeg of ik al wat kon eten, en ze heeft me echt uitgelegd wat ik best eet.
Het eten gaat al iets beter, ttz. over 1 droge beschuit doe ik maar 5min, ipv 20min !!
Wat wel plezant was : 2x/dag kwamen ze met een toestel het hartje checken.
En euhhhhh....
Wij krijgen een !!!!
Ik ben echt wel blij, ook al dacht ik dat we een zouden krijgen.
Sinds gisteren ben ik thuis, en ik mag niet meer gaan werken.
Rusten, rusten en nog eens rusten.
Niet makkelijk voor een actieve zoals ik !
'k moet nu nog medicatie nemen, maar 't zou zeker niet schadelijk zijn voor de baby.

Dais, jullie een ???
Goed zeg !!!
En zo te lezen heeft ze de maten van een mannequin ?!

Jelana, ik ben ook zo geweest hoor, troost je, dat huilen dat zijn de hormonen die op hol slaan !

Ikkuh, 't zal toch een geruststelling zijn hé, dat je je schat voelt schoppen. Ik denk dat ik het ook wel begin te voelen, of zijn het de darmen ???

Mieke, alles ok ?
Kids maken geen ruzie meer zeker hé , 'k hoop het toch...

Tot later,

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:35
Jelana

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
WOW Dotje, wat een verhaal!!
Hoe voel je je nu?? Ik was geschrokken zeg.
Veel sterkte en een dikke

En een !! Wieh, wat leuk!!
Dus de stand is
Dais - meisje
Dotje - jongen
Mieke en Ikkuh??

Ik heb dit weekend en vorige week ook wat voorgehad. Ik zit namelijk ook door mijn krachten heen. En ik denk een blaasontsteking want ik zit met een ernstig lek. Ik dacht dat ik vruchtwater verloor dus ben weer beginnen paniekeren. Ik heb gebeld naar de gyn, maar wacht nog op een antwoord. Maar bij het lezen van verschillende sites, denk ik dat het eerder een blaasontsteking zal zijn.
Ik heb de laatste tijd ook veel appelflauwtes, ik zou dan kunnen flauwvallen maar ik voel het gelukkig opkomen!
Ik zal wat gas moeten terugnemen, net zoals Dotje vind ik dat héél moeilijk want ik ben zo actieve maar ik heb geen krachten meer ...
Ik hoop dat ik straks wat extra vitamines krijg van de gyn.

Vanavond zal mijn vriendin worden ingeleid. Eindelijk. Zij was een week na mij uitgerekend en ik wacht echt tot ze bevallen is om dat hoofdstuk af te sluiten!! En klagen en zagen al 4 weken lang dat ze wil bevallen, en nu vroeg ik wat eigenlijk haar datum was en ze zegt doodleuk 4 oktober. En wij dachten dat ze al een week overtijd was.
Ze heeft ons goed liggen had!

Gisteren was ons ukje super actief. Ik had de ganse namiddag een opleiding, maar wat is het moeilijk om dan op te letten als er daar eentje constant zit te bewegen. Ik droom dan weg en mis het ganse verhaal haha. Ik hoop dat niemand het ziet als ik wegdroom.

Gisteren ook naar ER gekeken op 5TV, had ik niet mogen doen. Wist ik veel dat daar een vrouw van bijna 8 maand haar baby ging verliezen . Weer een angst meer gecreëerd.

Meiden en vooral Dotje hou je sterk!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:17
Dais

Online Status Bekijk profiel
jeetje Dotje wat erg. Ben zo blij dat het beter met je gaat. Wat zul jij je rot hebben gevoeld. Veel rusten! En een jongen, van harte!!! Leuk. Ik dacht een jongen en krijg een meisje. Nu lees ik overal dat het ook wel een keer verkeerd gezien wordt. Ook goed maar ben nu al zo bezig met een meisje haha.

Jelena, klinkt als blaasonsteking, urine laten checken. Heb je pijn? Sterkte, ik weet hoe het voelt. Wanneer weet jij het geslacht van je baby? En kijk maar niet meer naar die series, je weet nooit. Jouw baby komt gezond ter wereld hoor!

Ik heb de griep en werk vanuit huis.Vond de verloskundige beter. Ik voel ons meisje constant fladderen door mijn buik, haha.

Kus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]