[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 21:08 | Mijn zoontje is op 36 weken geboren en stond ook pas op zijn 1jaar en 14 dagen oud zelf recht. Lopen deed hij pas op 19 maand. Dus geen zorgen maken zou ik zeggen. |
| 13/07/2008 @ 12:42 anonimous | OOk sommige op tijd geboren kindjes doen dat nog niet met 11 maanden. Gewoon blijven stimuleren en uitdagen, komt ineens vanzelf! Don't worry... |
| 13/07/2008 @ 21:17 Mama Jessy en Aylin | Hallo, Ons Aylin is nu 10maand een half en trekt zich pas sinds vorige week enkel op de knietjes. Kruipen doet ze nog niet, wel achteruit schuiven, rollen doet ze niet (hiervoor ben ik naar de ka geweest) maar ook dat is geen probleem omdat ze voor de rest wel goed ontwikkeld. Sommige kindjes doen dat gewoon niet. Ze staat wel al een paar weken recht (als je haar bij de handjes rechttrekt) en dat vindt ze super, ze stapt nu ook al voorzichtig aan het handje (enkele pasjes, erg wiebelig) Ze is met 38w4dagen geboren dus gewoon op tijd. Maar inderdaad, ieder kindje volgt z'n eigen ritme, ons Aylin heeft veel stimulatie nodig want anders is ze een beetje lui dat hebben we al even in de gaten ondertussen. Ze heeft het graag makkelijk!!Bij prematuren moet je inderdaad altijd rekening houden met de gecorrigeerde leeftijd en dus is het geen probleem dat hij dit nog niet doet. Succes en gewoon lekker genieten van je kindje. Een vriendin van me haar dochter is 2 weken ouder en zou niet liever willen dat even te ruilen, lekker even rust zegt ze dan, ze loopt de hele dag achter haar dochter aan!! ![]() |
| 14/07/2008 @ 08:26 danielle | goedemorgen iedereen, mijn jongste dochtertje is zich maar een dikke maand geleden beginnen optrekken en dan was ze 15 maand, dus ik zou me niet echt ongerust maken het ene kindje is wat sneller als de andere, en nu kruipt ze al rond ook ze heeft percies een spurtje gedaan om alles in te halen en dat lukt haar mooi Groetjes |
| 22/07/2008 @ 00:00 mvNiels&Lobke | Je vraagt om tips. De tip die ik je kan geven om eens contact op te nemen met een goede kinderfysiotherapeut. Dit hebben we ook gedaan bij onze Niels. Hij is ruim 7 weken te vroeg geboren. Toen hij 11/12 maand was, kon hij nog niet kruipen/tijgeren. Na de eerste behandeling van de fysio ging meneer tijgeren. Hij heeft toen nog een maand of 3 behandelingen gehad van de fysio met goed resultaat. Het waren meer prikkels die hij kreeg. groetjes, Monique |
[Reageer]

11 maand(6 weken te vroeg) trek zich nog niet op

dat hebben we al even in de gaten ondertussen. Ze heeft het graag makkelijk!!