< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Nog even geduld....

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Nog even geduld....
06/07/2008 @ 16:16
Rebecca

Online Status Stuur bericht
Pfff ik hou het niet meer, mijn vriend wil eindelijk aan kinderen beginnen, maar pas in december!!! Ik was 2 weken geleden zo blij dat hij het zei, maar ik begin me nu weer gefrustreerd te voelen, ik wil zo graag beginnen!!! Ook omdat het vaak wel even kan duren voordat het raak is!!

Ik kan aan niks anders denken!! heb al zakken vol babyspullen gehad van me schoonzusje!! ik praat over niks anders met mijn schoonmoeder!! Me vriend lijkt het wel steeds leuker te vinden, maar snap gewoon niet waaron hij nu al niet wil beginnen... pfff ik wordt gek van mezelf!!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 03:09
Andrea

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik herken het wel hoor, mijn man wilde ook langer wachten dan ik. Vaak hebben mannen nog wat "koudwatervrees" om er dan echt aan te beginnen.
Ik zou er nog eens met hem over praten, of hij echt niet eerder wil beginnen. En anders is het inderdaad "nog even geduld" zoals je al in de titel hebt gezegd

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 12:13
herfstmeisje

Online Status Bekijk profiel
Geduld hebben is moeilijk he ?
Ik wil ook zo graag nog eentje, maar ik heb een keizersnede gehad, en dus mag ik een jaar echt niet zwanger geraken.
Daar komt bovendien nog eens bij dat ik fysieke problemen heb, en dat momenteel onderzocht wordt - dus is het niet aan te raden om zwanger te worden voor dat ook allemaal voorbij is.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:28
Matroesjka

Rebecca, ik zit in precies dezelfde situatie. Hij wil wel, maar NU TOCH NOG NIET! Frustrerend hoor. Nu, ik heb hem al enkele maanden geleden gezegd dat ik nog éénmaal mijn pil-voorschrift ga halen (voor 6 maanden - eerste 2 maanden zijn ondertussen al gepasseerd) en dat ik geen nieuw voorschrift ga halen. Als hij in oktober nog steeds geen zin heeft om eraan te beginnnen, dan mag hij zelf voor de anticonceptie zorgen

Ik vermoed dat hij dat niet lang gaat volhouden en ik weet dat hij het wil, maar hij heeft gewoon schrik dat alles gaat veranderen (en dat gaat ook wel zo zijn, maar ja, dat moeten we erbij nemen)

In september verhuizen we naar ons nieuwe huisje, dus zou oktober/november zou perfect zijn om eraan te beginnen

oh ja, ik ben er 26 en mijn vriend 27 en we hebben allebei een goede job, dus daarvoor moeten we het niet laten!

Veel succes, hopelijk kan je je ventje eerder overtuigen en anders nog even geduld hebben, ik weet dat het moeilijk is!!

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:53
Marijke

typisch
Hey meid, wat komt me dat toch zo bekent voor zeg. Mijn man en ik hebben reeds 2kids, we hadden bij de geboorte van onze jongste toch maar gezegd het zo te laten bij twee, maar hoewel we ervoor hadden gezegt toch voor 3 tegaan. Wel nu is onze jongste 18maanden oud en enkele maanden geleden begon het bij mij toch wel feller en feller te kriebelen om toch nog een derde te willen. Ik vertelde het mijn man, maar die zag het absoluut niet zitten. Je weet wel, hij kwam zo met die vragen af van; wat als dit, wat als dat... vooral van wat als het dan geen gezond is terwijl we er nu toch 2 super gezonde hebben. Tja, ergens heeft hij wel een punt. Hij is zelfstandige, nooit thuis, ik zit veel alleen met de kids. Maar ik vroeg hem of we daarom onze kinderwens moeten opzij schuiven, want diep in zijn hart wou hij ook een derde. Uiteindelijk heeft hij dan toch ingezien dat we er best nog een derde bij willen. Maar dan begon hij uit te stellen, ik wert er gek van. Ik zei hem, waar is dat goed voor, je moet nog eerst in de roos schieten, dan 9maanden wachten eer het baby'tje er dan is hé. Ik begrijpte niet waarom hij steeds wou wachten. Ik had voor mezelf al wel één gouden regel gemaakt vanaf ik het besef had dat ik kinderen wou, na men 30ste begin ik er niet meer aan. Ik wil een jonge mama zijn. We moeten nu ook steeds vooruit om er te komen, de dag dat ik en men man kunnen genieten van mekaar en het leven wil ik niet meer met kleine ukjes zitten hoor. ( af en toe de kleinkids wel )
Neen dan wil ik dat men kids wel thuiswonen, maar dan wel zelfstandig genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen. Dus ik wordt dit jaar in Augustus 29jaar, dan dringt de tijd wel he. Nu heb ik hem zo toch overtuigt, heb de voordelen een beetje op tafel gegooit, nadelen zijn er eigenlijk niet echt, vooral voordelen. Mss kan je ook iets in die zin proberen je ventje te overtuigen. Uitstellen is afstellen. En klaar ben je er nooit voor hoor. Dat is gewoon een aanpassing aan je leven die je met liefde en plezier doet.
Veel succes he meid
Liefs Marijke

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 15:27
REBECCA

Bedankt voor de lieve reacties!!

Gelukkig zijn bij mij de meeste frustraties weg, ik wacht nu nog 5 maandjes en dan gaan we ervoor,
Toch hoop ik stiekem dat hij het eerder gaat willen, maar bij hem is het zo als je het er zelf niet meer over hebt dat hij wel eerder van stag gaat hihi... dus ik hou voorlopig me mond

Ik hou jullie op de hoogte, nu maar rustig aftellen nog 5 maandjes....

Andere meiden ook sterkte met wachten en zwanger worden
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]