< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » 1 jaar en niet met knuffel kunnen slapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
1 jaar en niet met knuffel kunnen slapen
06/07/2008 @ 19:56
krab

Wie zijn kind kan ook niet met een knuffel slapen en speelt er eerder mee? Hier een echte ramp. Ik vind het zo jammer. We moeten alle prikkels vermijden in bed. Hij is nu 14 maand en dit is nog zo.
Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoihoi,

bij Sem in bed liggen wel 2 knuffels maar hij doet er niets mee.
Kunnen er dus net zo goed niet liggen....

Blijft hij er mee spelen dan? Valt hij uiteindelijk niet in slaap?

Maar ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo, ik vind het wel makkelijk dat hij zonder knuffel ook kan slapen, kan ik hem ook nooit vergeten als we ergens anders slapen....

Groetjes Virgenie

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:14
chantal

Hoi krab,

Hier ook hetzelfde mijn oudste wil er niks van hebben heeft er wel in bed maar zo gauw ze in bed ligt gooit ze alles naar het voeteneind.
Ik vond het ook jammer want ik vind het z'n grappig gezicht als ze bv. met z'n konijn met van die lange oren rondloopt.
Maar nee het zat het er niet in en ze is nu 3 en nog steeds dus hetzelfde dus ik denk dat het er niet in zit.
Mijn jongste daar in tegen heeft dat dus wel die kan niet slapen zonder d'r konijn altijd maar met die oren onder d'r neus wrijven en ze kan er zo mee knuffelen.

Liefs

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:57

Online Status Bekijk profiel
Hier juist omgekeerd. Ze kan niet zonder haar knuffel. is soms ook wat hoor. Als ze die 's nachts niet vindt dan moet ik opstaan om het te geven aan haar.

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 21:13

Mijn dochter heeft enkel een zakdoek bij in bed. Die legt ze tegen haar gezicht. Waarom vind je het erg dat hij geen knuffel wil?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]