[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 22:01 Hola | Relaxen, genieten en zeker niet door anderen laten beïnvloeden. Geen zwangerschap is dezelfde. Maar vergeet niet te genieten, anders duurt het namelijk nog erg lang tot de 40 weken. Trouwens niet gebaseerd op ervaring, ben pas net zwanger van mijn eerste. Dus doe er mee wat je wilt ;-) |
| 06/07/2008 @ 22:28 dido | Hoi hoi, K weet precies hoe je, je voelt! K voel me ook echt alleen zwanger als iemand anders er over begint of als ik mn kleintje voel, en dat is nog niet echt vaak dat ik hem voel! Ook heb ik al een enorme buik volgens de meeste mensen! Nog 1 iemand die zegt dat ik wel een erg dikke buik heb en ik ga ontploffen volgens mij! Maar voor ons kleintje hebben we alles over natuurlijk!! ![]() Probeer er gewoon zoveel mogelijk van te genieten en laat de mensen maar zeggen wat ze willen. Er gewoon zo weinig mogelijk van aan trekken, al is dat makkelijk gezegd dan gedaan! ( Ik kan het weten! )Veel plezier nog tijdens je zwangerschap en geniet maar van je kleintje in je buik! ![]() ![]() |
| 07/07/2008 @ 07:26 Ex | Hallo, ik ben 24 weken zwanger van onze derde en hoor net het omgekeerde: Onlangs kwam er een collega heel verbaasd naar mij en vroeg toen: ik wist niet dat jij zwanger was! En nog meer collega's die dat komen zeggen. En wat ik ook constant mag horen: voor een derde heb jij wel een erg kleine buik, ik had ook wel gedacht sneller dikker te worden, niet dus... je ziet wel dat ik zwanger ben, maar gezien mijn jeugdige leeftijd ( 24) gaan er veel van uit dat het natuurlijk een eerste is en vinden ze de grootte van de buik normaal, tot ze natuurlijk horen dat ik al wel wat ervaring heb ![]() trek het je allemaal niet aan, doe ik ook niet. geniet er van, het is zo weer voor bij ervaring he ![]() succes met de bevalling en je hoeft een kleintje niet constant te voelen, mss gewoon even de ritme van je kindje ontdekken? de mijne is elke morgen samen met mij wakker, maar gedurende de dag voel ik ze niet zo vaak, maar de volgende morgen weer wel... |
| 07/07/2008 @ 11:21 Neeltje | Hallo, Ik hoor ook al m'n hele zwangerschap dat ik dik ben (echt letterlijk: je bent toch dik hoor!, geweldig...) en of ik er zeker van ben dat het geen tweeling is en nog meer van dat leuks. Ben al heel vlug bijgekomen, had op 13 weken m'n eerste zwangerschapsbroek aan en zit nu aan 20kg erbij (nog 10 dagen te gaan). Zelf heb ik er ook niet echt een verklaring voor, heb wel veel vocht dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben. Bij mij zit er ook geen regelmaat in de beweging van de baby. Ben plopjes beginnen voelen rond 20weken maar het heeft dan toch nog wel enkele weken geduurd voor het heviger werd. Maar het scheelt echt van dag tot dag. Denk vanaf een 30 weken dat je het echt zag bewegen, dan is er soms precies storm op zee! Maar ook dat is niet dagelijks (het gevoel wel) Trek je niet te veel aan wat anderen zeggen, hoe vervelend het ook kan zijn en beleef je zwangerschap op jou manier! Als ze rondom mij met hun verhalen afkomen ben ik regelmatig selectief doof ![]() Groetjes |
[Reageer]

Gevoelens negatief

Ook heb ik al een enorme buik volgens de meeste mensen! Nog 1 iemand die zegt dat ik wel een erg dikke buik heb en ik ga ontploffen volgens mij!

Probeer er gewoon zoveel mogelijk van te genieten en laat de mensen maar zeggen wat ze willen. Er gewoon zo weinig mogelijk van aan trekken, al is dat makkelijk gezegd dan gedaan! ( Ik kan het weten!
)