[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 09:42 Bianca | Dames, Misschien hoor het hier niet helemaal in thuis, maar ik probeer het toch maar. Mijn man is redelijk "groot" geschapen. Hierdoor heb ik vrij vaak pijn bij de penetratie. Glijmiddel helpt niet echt, het is vooral de diepte en de omtrek denk ik, en niet het onvoldoende vochtig zijn. Mijn vorige vriendjes waren kleiner geschapen en dat gaf nooit problemen. Nu we wat vaker vrijen om zwanger te raken ben ik op zoek naar truuks om het minder pijnlijk te laten verlopen. Ik ben vast en zeker niet de enige met dit probleem. Hoe gaan jullie hiermee om? |
| 07/07/2008 @ 09:46 Lies | Bianca, Niks om je over te schamen, hier kan je alle vragen stellen hoor! Tsja, de meeste mannen denken nog altijd dat groter beter is, maar als tiener heb ik ooit eens een date gehad met een kerel die over een wat groter exemplaar beschikte, en ik verzeker je: dat nooit meer! Als ik voel dat mijn ventje te diep stoot, dan leg ik een 2 kussens onder mijn poep. Hierdoor kan hij niet zo diep meer gaan. Misschien niet zo leuk voor hem, maar dan heb ik tenminste geen pijn meer... misschien kan je die truuk ook eens gebruiken? |
| 10/07/2008 @ 08:36 Liesbeth | Hier nog iemand die "groter" zeker niet altijd "beter" vindt. Mijn meest pijnlijke vrij-ervaringen komen van twee kerels met een wat groter exemplaar. Geef mij dus maar normaal! |
[Reageer]

Hoe minder pijn hebben?