< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » buikslapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/07/2008 @ 11:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heykes,

ik schrik soms nog echt van me zelf maar ik slaap dus echt nog volldig op de buik al heb ik al een buik alsof ik 7 maand ver ben !
bij robbe kon ik aan 8 weken al niet meer op de buik liggen!
en nu 20,5 week ver en ik slaap nog volledig op de buik.
ik probeer op de rug of zij te liggen en in slaap te vallen maar draai me automatisch op de buik.
zwangerschapskussen ( worst) helpt om in slaap te vallen maar snachts als ik wakker word heb ik kussen ergens gesmeten en lig weer op de buik. zelfs mijn ventje vind het angstaanjagend maakt me zelfs snachts wakker dat ik weer eens op die buik lig.
maar ik kan er niks aan doen en vroeger draaide ik ook wel eens op men buik maar toen maakte robbe echt van zijn voeten en moest ik me weer draaien

dus mijn vraag is : kan dit geen kwaad voor mijn dochter dat ik nog op die buik slaap of is dit echt gevaarlijk? ik ben zaterdag bij de gyné geweest en met men geheugen weeral vergeten te vragen .

groetjes petra

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:12
evi

hey,

ik slaap ook nog op mijn buik hoor, soms kan ik dat echt niet en moet ik verplicht met 1 been omhoog en half buik en zij! en dan zijn er dagen dat ik echt op mijn buik lig. ik denk dat het te maken heeft met hoe het kindje hem legt.
ikzelf denk dat het geen kwaad kan hoor, je baby zal wel van zich laten horen mocht hij het vervelend vinden zeker! ik weet het niet

groetjes

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:28
hw

Online Status
Geen probleem, als jij zo het lekkerst slaapt moet je dit zeker blijven doen zolang het gaat! Je kindje zal er geen last van hebben, die heeft ruimte genoeg en wordt aan alle kanten omringd door vruchtwater.
Slaap lekker!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 18:01
laura1979

Hoi,

Ik heb mijn vorige zwangerschap ook altijd op mijn buik gelegen alleen op het eind ging het niet meer (lag niet fijn meer) en kon ik niet meer slapen omdat ik niet wist hoe te liggen. Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen.
Groeten,

Laura

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]