[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 19:03 Noortje | Hoi Grietje misschien is de levensboom iets voor jullie dan? De levensboom en zijn kleurrijke mandjes zijn afkomstig uit Nairobi, Kenia. Met deze "suikerbonenboom" vier je niet alleen de geboorte van je eigen kindje; je geeft ook een kind in Kibera, een sloppenwijk in Nairobi, de kans op een beter leven! Want met de verkoop van één levensboom en 100 mandjes kan een kind in Kenia een jaar lang naar school! Omdat doopsuiker bla bla dit een lovenswaardig initiatief vindt, gaat de volledige opbrengst van uw aankoop onder dit thema INTEGRAAL naar "de levensboom". Met andere woorden :elke Euro die u aan de "levensboom" artikels spendeert komt ten goede aan dit initiatief. Indien u meer info wil over dit initiatief kan u terecht op fairytale.be Succes ![]() |
| 07/07/2008 @ 19:09 Noortje | Was ik er nog vergeten bij te typen : ik vind het een heel mooi en nobel initiatief , wat jij graag zou doen, en ik zou je hart volgen daarin ![]() Ik ben zeker dat iedereen je gaat begrijpen hoor |
| 10/07/2008 @ 01:09 Superlady | Ik vind dit toch een lastige kwestie hoor! Ik kan begrijpen waarom je zou kiezen voor een storting aan het goede doel, maar of je kind dat ook zo zal zien...?? Wij hebben onze suikerbonen zo geteld dat er zeker nog doosjes over zijn voor ons zoontje, om te bewaren als herinnering. Als de tweede kleine daarna wat ouder is, en die doos vol herinneringen ziet, zal hij zeker vragen:"en waar is die van mij?". Dan kan je gaan uitleggen dat je voor hem geen suikerbonen gedaan hebt maar het geld in de plaats aan het goede doel gegeven hebt..... Pas op, begrijp me niet verkeerd, IK begrijp je redenen heel goed, maar of je kind dat ook zo zal zien..?? Dat denk ik niet. Kan je niet beide doen? Zo heeft je kind toch ook zijn suikerbonen, want het is niet zijn schuld dat Arthur het niet gehaald heeft, toch? Is maar gewoon hoe ik erover denk he... |
| 11/07/2008 @ 12:06 wondertje | Grietje, ik begrijp je volkomen!! Zelf zou ik er ook voor kiezen. Wel zou ik zorgen voor iets van snoepjes voor bij de geboorte. Die lolly's vind ik een super idee. De mensen kunnen die lolly's ook bewaren hé! Op het geboortekaartje kun je eventueel ook een rekening of zo openen. Ik zie het zo: je derde kindje krijgt misschien niet echt doopsuikers maar andere snoepjes en als je het dan later uitlegt waarom je het gedaan hebt, zal hij/zij het zeker begrijpen. Ik zie het als het ware als een teken voor Arthur*. Arthur krijgt dan ook zijn geboortegeschenk. Ik vind het heel nobel dat je met die gedachte speelt! Hele vele groetjes |
| 13/07/2008 @ 18:25 Lies | Euh, Kaatje en Miss Boesy, ik denk dat jullie nog eens moeten lezen... Grietje, Veel sterkte, ik lees in je profiel ook dat je al drie keer erg snel zwanger bent geworden, dus hopelijk lukt dat snel weer. Lies |
[Reageer]

doopsuiker : wel of niet