[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 20:05 Nancy | Hallo, Ik ben Nancy, 36 jaar, en wij beginnen deze maand aan een 4 de kindje. Ik heb in februari een miskraam gehad op 11 weken, en heb daarna 3 maand de pil moeten nemen. Vandaag ben ik op controle geweest en het licht staat weer op groen!!! Hopelijk kunnen we ons snel allemaal toevoegen bij de zwangeren. Succes aan iedereen !!!!!!!!!!! Groetjes, Nancy |
| 09/07/2008 @ 12:15 jijike ![]() | wij zijn gestopt met de pil in april. Nog steeds aan het proberen. Gaan nu na het ontpillen er 100% voor gaan!! Duimen dus en vooral klussen!! |
| 12/07/2008 @ 13:46 Astrid ![]() | Hoi, Ik ben deze maand gestopt met de pil. Nu is het klussen geblazen. Wij gaan voor ons 2de kindje. Ik vind het toch maar allemaal weer spannend! ![]() goretjes |
16/07/2008 @ 20:12![]() | hallo ik ben Christel 22 jaar heb een zoontje van 1 jaar en 3 weken :) en ik stop vandaag met de pil :) wij gaan ook voor een tweede dus meld ik mij hier ook bij aan ![]() ![]() Groetjes |
| 19/07/2008 @ 22:13 | hallo Hallo Ik wil me ook graag toevoegen bij jullie. Ik een mama van (net)25 en heb al 2 kids 1 van bijna 6 en 1 van bijna 2 en we zijn ook bezig met nummer 3 en tevens de laatste Ik ben met ronde 2 bezig en hoop dat het deze x raak is bij al deze 2 kids ben ik door de pil heen zwanger geworden en nu willen we graag nog 1 maar dan gaat het op mijn menier niet snel genoeg ben dan heel ongeduldig nou ik duim voor iedereen voor deze ronde groetjes |
| 25/07/2008 @ 07:29 Astrid ![]() | Wat leuk dat er allemaal mensen zijn die rond dezelfde tijden willen raken. hopelijk hebben we snel goed nieuws!! ![]() Succes deze maand ![]() |
| 07/08/2008 @ 06:29 Astrid ![]() | Ze zijn er de , dus een langere cyclus. Op naar de volgende maand ![]() |
| 13/08/2008 @ 15:03 CindyL ![]() | Bij mij zijn afgelopen maand de ook gekomen, dus op naar een nieuwe maand.Tis deze week klusjestijd ![]() |
| 15/08/2008 @ 10:08 Astrid ![]() | succes met klussen voor diegene die het nodig hebben. Hopelijk een vruchtbare maand ![]() |
| Gisteren @ 18:13 Astrid ![]() | Hallo allemaal, Even een nieuwtje!! Ik heb vandaag getest en ja hoor ![]() Veel succes voor jullie!! ![]() |
| Gisteren @ 19:06 jini | hallo, ik ben gestopt met de pil in juni en hoopte op een vlotte start maar helaas kreeg ik de eerste keer mijn maandstonden niet zodus heb ik van de dokter een week moeten pilletjes nemen en heb ik mijn maandstonden gekregen zodus zijn we nu volop gestart met onze hoop om zwanger te worden!! aan iedereen die er ook aan gestart is veel succes en hopelijk gaat alles vlot en goed!! ![]() |
| Vandaag @ 09:13 Nancy | Astrid en Belleke: Een heel dikke proficiat !!!!!!!!!!!! Hopelijk volgen er nog hé deze maand. Mijn nod is morgen, dus spannend. Temp was vanmorgen nog 36.7 goed dus. Heb wel niks kwaaltjes, geen zere borsten, niks... Alleen sinds eergisteren heel vaak gaan plassen, amai. Maar da kan dan ook weer tussen mijn 2 oren zitten hé. Afwachten dus. |
[Reageer]

Wie begint er deze maand aan? (juli 2008)

willen raken.