< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Welke pampers zijn de beste?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Welke pampers zijn de beste?
09/07/2008 @ 13:17
F'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag iedereen

Bedankt voor de tips!

Ik ga, als ons meisje geboren is, alle merken eens uitproberen. Ben echt benieuwd over de pampers van het Kruidvat! Denk wel dat die goed zijn.
Maar elk merk kan anders zijn voor ieder kindje.

Ben gisteren naar het Kruidvat geweest en er was promotie op die van Pampers: 3 halen 2 betalen! Heb er dan al een paar meegenomen van New Alles wat we nu al kunnen kopen voor minder geld is goed!

Groetjes!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 22:35
konijntje

Online Status
Kan je in eender welke winkel in nederland goedkopere luiers aankopen of is er een bepaalde plaats waar je best gaat. Ik plan nl volgende maand ook een tripje naar Ndl om mijn spullen te gaan inslaan.

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 14:25
Kellytje

Hier gebruiken we pampers van Kruidvat en ik zou er geen andere (lees: duurdere) meer moeten hebben. Voor ons zijn ze perfect!
Ook mijn schoonzusje heeft voor de 3 kinderen kruidvat genomen en nooit geen problemen mee gehad.

Ze zijn misschien wat dikker dan pampers maar ik heb ons zoontje en nichtjes nooit horen klagen
Ze zijn meer dan de helft goedkoper (grote pakken) en ik vind het dus perfect!

Omdat we tegen de grens wonen kopen we ze altijd in Nederland maar ik weet niet of het zoveel zou verschillen in prijs.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:11
anoniempje

Ik heb al veel merken geprobeerd. delhaize, lidl, kruidvat,..
En ik vind die van het merk pampers nog altijd de beste; die slorpen goed op en zijn zacht aan de poep. die van kruidvat vond ik eerlijk gezegd slecht. maarja iedereen heeft zo zijn mening he.ik gebruik zelf de nachtpampers van merk pampers die dry... die slorpen goed op door de dag ook.
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 19:59
akiki

Online Status Bekijk profiel
hoi,
wij gebruiken biologisch makkelijk afbreekbare luiers, van het merk Nature. Je kunt ze krijgen bij de Bioplanet. Ze zitten perfect en lekken niet. Jasper heeft er ook geen uitslag van of zo. Een aanrader dus, zeker als je een beetje aan de afvalberg wilt denken en toch geen zin hebt in katoenen luiers ...
Groetjes!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 20:08
Karen

Online Status Stuur bericht
voor ons de pampers van pampers !

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 07:39
Tata

Ik zweer ook bij de pampers van Pampers. Kruidvat vind ik ook niet goed.

Wij gaan ze ook wel kopen in Nederland (idd een stuk goedkoper). Meestal gaan wij naar Albert Heijn of Etos. Normaal zijn ze daar van prijs hetzelfde maar in Nederland zijn er ook dikwijls promoties op pampers (hier dus bijna nooit!!) en dan kopen we ze waar de promotie is.

Tata

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 08:37
Galadriel

Voor ons geen Pampers, die lekken hier. WIj zijn supertevreden van Kruidvat.

Galadriel
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 08:57

Ik heb voor mijn jongste zoontje altijd de luiers van Kruidvat moeten gebruiken; dat waren de enige waarvan hij geen uitslag kreeg. Er zijn wel twee verchillende verpakkingen. Ik moest die van het rode pak nemen omwille van zijn uitslag.
Intussen verkopen ze die rode bij ons niet meer, en gebruik ik die van de Lidl. Daar kan hij ook tegen, en ze zijn ook supergoed!

Bij mijn oudste gebruikte ik Huggies.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 11:16
kaya

mijn ervaring is dat huggies erg slecht is
mijn dochter lekte altijd door en kreeg erg snel uitslag
hoe vaak ik haar ook verschoonde

pampers vond ik de beste maar waren ook duur !

eigenmerk van kruitvat is ook erg goed maar mijn dochter kreeg dan erg snel uitslag
dus noodgedwongen kocht ik dan toch maar pampers

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 11:42

ik vind de pampers van pampers wel de beste , wel duurder maar ik vind dat nie erg om meer geld uit te geven aan goeie pampers dan dat je die goedkope neemt en iedere keer van die luierzalf moet aansmeren.

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 12:48
Cynthiaken

Bij mij alles goed => geen lekken, geen uitslag enzo :) maar ik koop wel meer die van pampers zelf.. heb er ook vn kruidvat en delhaize maja da's te zien altijd alsek naar de winkel ga hoeveel geld ik wil uitgeven :d ;)

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 13:02

Online Status Stuur bericht
ik heb bij mijn zoontje die van kruidvat en aldi gebruikt en was hier altijd zeer tevreden over.
heb nu voor mijn dochter al enkele malen bij action pampers gekocht van het merk fixies( volgens mij duits) ik betaal hiervoor 14 euro per doos nr3 ( 108 stuks) en ben hier zeer tevreden over tot nu toe.
trouwens nu staan ze in reclame 1 doos voor nog geen 10 euro.
via google vind je hun site en aanbiedingen en natuurlijk adressen, ook de vochtige doekjes van pampers met lavendel heb ik er goedkoper gevonden.
groetjes

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 15:32
Kaatje

ik heb nu 3 pakken door elkaar, pampers, kruidvat en Care van Delhaize, floor kan tegen alles tegen, en niks lekt, behalve soms de echte pampers...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]