< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » 6 weken na bevalling zoooo angstig

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
6 weken na bevalling zoooo angstig
08/07/2008 @ 09:08
Claudia

Online Status Bekijk profiel
Hallo, nu 6 weken na de bevalling heb ik in mijn ogen zo iets vreemds.
Ik ben echt angstig. Ik ging gisteravond naar de wc om te plassen en toen ik me af wilde vegen zal er een sliertje doorheen? Ik vond dit heel vreemd en ben het gaan onderzoeken. Er kwam een hele indringende lucht vanaf. Vannochtend nog steeds heel erg ongerust en ben toen zelf op onderzoek uitgegaan. Toen ik een vinger inbracht om te zoeken kwam er weer zo`n ding mee uit en het stinkt enorm. Zelfs nu na het handenwassen zit de indringende lucht nog aan mijn vinger. Dit zijn toch niet de hechtingen? Die lossen toch op na 14 tot 16 dagen? Wel ben ik 2x gehecht na de bevalling omdat ik door hevige bloedingen nog gecurreteerd ben en door die hevige bloeding ook de hechtingen geknapt zijn. Ik ben echt angstig over wat dit nu weer kan zijn

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:12
Dina

Online Status
Hey Claudia,

ik heb geen idee wat het probleem kan zijn, maar wat ik wel weet is dat je best zo snel mogelijk contact opneemt met je huisarts ofzo.
Niet dat ik vrees dat er iets ernstigs aan de hand is, maar gewoon omdat je dan zelf het snelste duidelijkheid hebt en dan ook rustiger wordt. Het ga je goed!!!

Groetjes.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:31
Claudia

Ja, we hebben al gebeld maar ze is tot augustus op vakantie en haar vervanger hebben we nog niet kunnen bereiken
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:44
sil

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo claudia,

maak je niet te veel zorgen zo te horen zijn het je hechtingen.
het is niet altijd zo dat ze helemaal oplosser ze laten ook wel los heb ik ook gehad.
bij mijn dochtertje had maar liefs 9 hechtingen inwendig en die kwamer er ook vanzelf uit en zaten ook in het papiertje en die stonken ook heel erg.
de draadjes zijn blauw zwart en ja het ziet er heel vies uit en je schrikt er wel even van.
maar het niet iets om je zorgen over te maken.
bij de 1 komen ze na 2 weken los en bij de ander duurt het bijna 8 weken.

groetjes sil.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:59
Claudia

Hey haha...Net weer even naar het toilette geweest en idd volgens mij zijn het toch de hechtingen want in 1tje zag ik duidelijk een touwtjesstructuur en er zat een knoopje op het einde. Alleen Zijn deze hechtingen niet blauw/zwart maar beige achtig. En ik bloedde niet meer maar nu begin ik wel weer wat te bloeden is dat dan wel normaal? Hadden jullie dat ook?
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:07
sil

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo claudia,

of beige kan ook ieder ziekenhuis gebruik weer zo andere draden.
ja bloeden is normaal het kan zijn dat je eerste menstuatie er aan komt maar het kan ook komen van de hechtingen die los zijn gelaten of omdat je er met je vinger in hebt gezeten en iets beschadigt hebt.
dan is de bloeding zo voorbij.
geen zorgen dus.
geniet lekker van je kleine

groetjes sil

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 23:20
Daphne + Daan +Dian

Is het niet gewoon afscheiding? Meestal isdat veel erger na een bevalling.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]