[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 11:08 Lara | ik was 41 weken ver en mij hebben ze ook proberen in te leiden met een tablet, ik had niks opening en geen verweekte baarmoederhals. om 6.00 opgestoken en om 12.00 was er nog helemaal niks gebeurd. toen heb ik een keizersnede gekregen omdat ze niet meer konden doen omdat ik al eens een keizersnede gehad had. veel succes morgen! |
| 08/07/2008 @ 18:31 thalie | hallo, ben de dag voor ik uitgerekend was binnen moeten gaan.ik had 1cm.opening en s'avonds na 4!!! tabletjes nog steeds geen verandering! de volgende dag zijn ze dan mijn water komen breken en een baxter komen steken en toen is t wel begonnen,maar opening heb ik pas gekregen na de epidurale want dan ging het enorm snel! |
| 08/07/2008 @ 19:57 emma | Ik ben ingeleid op 41 w en 2 dagen met tabletjes. Om 6u30 hebben ze het eerste tabletje opgestoken, daarna nog 1 om 7u30 en om 8u30 en om 9u30. Tot 9u45 voelde ik niets maar dan plotseling heel veel pijn. Direct epidurale gevraagd en gekregen. Daarna geen pijn meer. En om 12 u 55 min is Emma geboren. Die tabletjes moeten ze wel op de juiste plaats steken en dat vond ik nogal pijnlijk. Anders is alles heel goed verlopen. groetjes en veel succes!!!! ![]() |
| 09/07/2008 @ 07:11 Anneke | Het klopt wat Emma zegt. Als ze de tabletjes plaatsen zonder dat je ontsluiting hebt, is het een pijnlijke zaak (en ik kan er van meespreken!). Het tablet wordt immers IN je baarmoedermond geduwd... |
| 11/07/2008 @ 10:34 Tiny | Succes met de inleiding! Onze dochter is 36u na het opsteken van het eerste tabletje geboren, er zijn dus heel wat tabletjes gepasseerd ;-) Maar ik had geen opening, geen weeën, de baarmoederhals was nog volledig intakt en ons meisje was helemaal niet ingedaald. Uiteindelijk, bij het persen, na 35,5u bleek dat mijn bekken te smal was, onze dochter te groot en sterrekijker, en toen heeft men besloten tot een spoedkeizersnede over te gaan. In mijn omgeving snapt niemand dit, maar ik ben toch blij dat ik heb mogen proberen en ik hoop van de volgende keer op natuurlijke wijze te kunnen bevallen! xxx |
[Reageer]

Inleiden met tabletjes... ervaringen?