Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/08/2008 @ 14:22 L. ![]() | Hey iedereen, Ik ben er ook nog eens geraakt... Wat een drukte, de school is terug open en ik krijg een groter lokaal, dus heb heel mijn materiaal moeten verhuizen en mijn klas mogen inrichten. Heel fijn, maar ook veel werk... Noeke, jij woont toch in Neerpelt, he? Heb je er al eens aan gedacht om in Nederland te gaan werken in het onderwijs? Ik ben ook kleuterjuf, en heb ik het begin een jaartje in Eindhoven gewerkt. Je moet eens kijken op http://www.onderwijsvacaturebank.nl Daar staan alle vacatures op, je kan per regio selecteren, bij de jobs kies je voor groepsleerkracht. Wie weet... Veel succes in ieder geval! In Limburg is het rampzalig, he, het onderwijs... Ik start nu mijn 3e jaar in dezelfde school in Wallonië, 45km, maar dat neem ik er wel bij! Klaartje, goed dat je nog rond loopt! En wat een goed nieuws dat je baby'tje het zo goed doet! Zal wel een hele opluchting zijn, na alles wat je met Noah hebt doorgemaakt! Hou ons op de hoogte ;-) Weet je de datum van je ks? Of blijft het een verrassing voor ons? Leen, het zijn niet alleen de mannekes die gek zijn van mosselen, hoor. Ons Aerynn is ook een mosselmonsterke :-) Zal misschien eerder aan het geboortejaar liggen :-) We zouden toch eens moeten afspreken, he, meid, es kijken of we elkaar al kennen of niet :-) Stuur maar een pb met dagen dat het voor jou het beste past! Wij zijn wel naar Vreren Feest geweest, vrijdag naar de fuif (was niet veel, halve tent vol, 100 man ofzo) en zaterdag naar de barbecue. Wel druk, maar te druk voor de 2 tafeltjes met buffet wat ze hadden klaargezet, 10 minuten aanschuiven voor je eten te halen :-( Dus jullie hebben niet veel gemist! Ik ben deze week weer gaan zwemmen met Aerynn, probeer ik iedere week te doen. Zat daar een mevrouw met een manneke van 18 maanden, en die mevrouw was zo supermager! Geen enkel bobbeltje vet of striem, echt maatje 34 ofzo. Vertelt ze opeens dat haar zoontje 5,250kg woog met de geboorte!!! Ik viel bijna om van verbazing! Over de 5 kg! En dan zo'n mager vrouwke, ik vroeg al waar ze dat gestoken had! Ze zei dat ze volledig rond was, hihi, even dik opzij als vanvoor :-) Ik vond ons Aerynn met haar +4kg al veel, maar meer dan 5kg, wat een hel! En een natuurlijke bevalling, zei ze! Er waren nog 2 kindjes van 2 jaar, toen viel me echt op dat Aerynn echt wel een grote is met haar 96 cm, ze was ne kop groter dan een meisje van 2 en even groot als het zusje van 3,5! Het gaat zo snel, he, als je ziet wat ze op die 2 jaartjes al allemaal kunnen en vooral vertellen... Hier was ze weer grappig... Ze was op haar knieën gevallen, en wij gebruikten de uitdrukking: 'haar knieën kapot gevallen'. Gaat ze in de zetel zitten, blaast ze op haar knietjes en zegt ze: 'oei oei, arme knie, doet pijn' Ik antwoord dat dat zeker pijn, dat mama een kusje zal geven en een plakkertje zal plakken. En zij antwoordt: 'Nee, gaat niet maken, mama, knie is kapot, moeten morgen winkel nieuwe kopen' Hihi, wij lachen natuurlijk, en zij boos omdat ze geen nieuwe knie kreeg :-) Die uitdrkking gebruiken we dus niet meer, knie kapot gevallen :-) Alé, ik ga nog een beetje voor school werken, wat plastificeren enzo... Laatste weekje vakantie zal snel om zijn... Maar ik klaag niet, niet iedereen kan zeggen dat ie 2 maaden vakantie heeft, en heb ook wel zin in het nieuwe schooljaar! Groetjes! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

mama's uit omgeving neerpelt

We hebben dus niks gemist aan Vreren feest dan.. Jammer dat het allemaal zo kleinschalig is dan he.. We zijn dit weekend naar de Neremsfeesten geweest, mijn schoonouders zitten in het bestuur van DV Nerem, en die organiseren dat, dus ja dan kunnen we niet anders eh, maar dat is elk jaar wel fijn.. Vrijdag was het kienavond ben ik effen met een vriendin iets gaan drinken na de training zijn de mannen ook effen geweest, maar dan ben ik alleen naar huis gegaan P wou nog wat blijven plakken
mannen