< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » minipil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/07/2008 @ 14:36
eef

Online Status
hoi iedereen

ik be gestopt met bv maar mijn minipil lag hier nog. ik heb die nu genomen, ben ik nu nog veilig als we vrijen of niet?
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 15:48
MIEKE

Online Status Stuur bericht
daar kan niet over veel zeggen, ik heb ook de mini pil genomen tijdens de bv , maar op ene dag gewoon overgeschakelt naar de gewone pil,
krijg je , let dan goed op, dan heb meer kans op ,
moest ik van u zijn bel de gyn, of gaat er naar toe, ik heb dat ook gedaan naar de gyn gaan, ik had de dag voor de gyn bezoek had ik mijn eerste eisprong na 9 maand bv en bevalling, en dan ook gestopt.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 15:53
Sillie

Hey
ik had aan mijn gyne gevraagd of ik die nog mocht opgebruiken als ik stopte met BV.
Hij zei beter van niet omdat het minder veilig is.
Maar ik weet niet of het echt kwaad kan.
spijtig van de geldverspilling, maar ik begin toch met mijn gewone pil zodra ik mijn allerlaatste voeding heb gegeven hoor.
Dat risico wil ik niet lopen.
groetjes van SiLLie
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 17:07
E

Ik heb maar 8 weken BV kunnen geven maar had wel minipil voor 6 maanden. Heb die gewoon uitgenomen maar dan wel overgeschakeld op Yasminelle. Volgens de gyne geen probleem.

Groetjes,
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:06
Ingibjorg

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn HA heeft mij gewaarschuwed dat ik niet 100% veilig ben vanaf dat ik minder dan 3 voedingen per dag geef...

Succes

Ingibjorg

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 01:39
Evy

ik heb deze ook genomen tijdens BV en gestopt met minipil nog tijdens BV dus kan er niet over meespreken... wel weet ik dat mijn moeder deze omwillen van hormonale redenen jaren heeft genomen en ook als voorbehoedsmiddel diende... en heb toch geen zus of broer bijgekregen

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 10:42
herfstmeisje

Online Status Bekijk profiel
Ik heb ook minipil voorgeschreven gekregen na mijn bevalling. (cerazette).
Een gewone pil mocht ik niet pakken ivm de oestrogenen.
Ik pak ze nu al 7 maand en heb alleen de eerste maand een bloeding gekregen, daarna heeft het mijn eisprong tegen gehouden.
Tot dusver nog niet zwanger hehe.
xx

(ik heb wel gelezen dat cerazette veiliger is als de meeste minipillen, omdat ze bij de meeste mensen de eisprong tegenhoudt, en de meeste minipillen dat niet doen - enkel het baarmoederslijmvlies taai maken, zodat er niets zich kan innestelen)

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 23:04
Evy

hey herfstmeisje...
lang geleden van op het zwanger zijn forum...

hoe is het met je?

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 00:33
Naatjexxx

minpil
Hallo Allemaal,

Vraagje... ik geef borstvoeding en nu heb ik gelezen dat je idd niet zwanger kan worden als je borstvoeding geeft maare daar vertrouw ik eerlijk gezegd niet zo op hihihi Nu wilde ik weten of iemand van jullie ervaring heeft met het slikken van bijv. de minipil en borstvoeding want ik heb ergens gelezen dat dat wel weer mag...

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 15:37
Evy

Naatje,
ik heb tijdens het geven van BV de minipil, nl cerazette genomen enne... dat je niet zwanger kan worden als je BV geeft is een fabeltje hoor... ik zou maar snel een voorschriftje halen voor de minipil als je niet meteen terug een beebje in je buik wilt...

Evy

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 17:02
Ev

Ik heb ook 6 maanden cerazette genomen (ook toen ik al gestopt was met BV). Geen klachten van gehad alleen die 'onverwachte' (kleine en grotere) bloedingen zijn wat lastig. Ik weet niet dat dat bij elke minipil het geval is. Nu ben ik overgeschakeld naar de conventionele pil (yasminelle).

groetjes,
Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 14:41
herfstmeisje

Hey Evy =)

Alles goed hier ! Morgaine is al een flinke meid ondertussen, ze kan al een paar seconden staan zonder handjes ! Ik denk niet dat het nog zo lang gaat duren voor ze loopt.

Hoe gaat het met jou ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]