[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 14:36 eef | hoi iedereen ik be gestopt met bv maar mijn minipil lag hier nog. ik heb die nu genomen, ben ik nu nog veilig als we vrijen of niet? |
| 08/07/2008 @ 15:53 Sillie | Hey ik had aan mijn gyne gevraagd of ik die nog mocht opgebruiken als ik stopte met BV. Hij zei beter van niet omdat het minder veilig is. Maar ik weet niet of het echt kwaad kan. spijtig van de geldverspilling, maar ik begin toch met mijn gewone pil zodra ik mijn allerlaatste voeding heb gegeven hoor. Dat risico wil ik niet lopen. groetjes van SiLLie |
| 08/07/2008 @ 17:07 E | Ik heb maar 8 weken BV kunnen geven maar had wel minipil voor 6 maanden. Heb die gewoon uitgenomen maar dan wel overgeschakeld op Yasminelle. Volgens de gyne geen probleem. Groetjes, |
| 08/07/2008 @ 21:06 Ingibjorg ![]() | Mijn HA heeft mij gewaarschuwed dat ik niet 100% veilig ben vanaf dat ik minder dan 3 voedingen per dag geef... Succes ![]() Ingibjorg |
| 09/07/2008 @ 23:04 Evy ![]() | hey herfstmeisje... lang geleden van op het zwanger zijn forum... hoe is het met je? |
| 16/07/2008 @ 17:02 Ev | Ik heb ook 6 maanden cerazette genomen (ook toen ik al gestopt was met BV). Geen klachten van gehad alleen die 'onverwachte' (kleine en grotere) bloedingen zijn wat lastig. Ik weet niet dat dat bij elke minipil het geval is. Nu ben ik overgeschakeld naar de conventionele pil (yasminelle). groetjes, |
[Reageer]

minipil

, let dan goed op, dan heb meer kans op
,