[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 17:27 A'ke | 3 maanden en veel wakker 's nachts Ik zou graag wat ervaringen willen horen van andere borstvoedende moeders die dit misschien ook hebben meegemaakt of meemaken. Onze zoon slaapt nog altijd niet door, op zich vind ik dat niet zo erg, het is een stevige baby (7,5 kilo al), en zal dus veel eten nodig hebben ![]() Hij heeft wel een tijdje geslapen van 9 tot 3, en misschien een 3tal keer nog een uurtje langer. Maar nu de laatste 1,5 week word hij toch wel een 5 tal keer wakker snachts. De eerste dagen gaf ik hem telkens zijn tutje, maar moest ik elk halfuur hem zijn tutje teruggeven. Afgelopen nacht dacht ik het eens anders te proberen, ben al niet echt een voorstander van zn tutje , maar kwam het erop neer dat hij 5 keer aan de borst heeft gehangen, en telkens maar een paar minuutjes.Vind het een beetje moeilijk om te beslissen waar ik juist mee doe, vooral omdat dit echt niet bevordelijk is voor mijn eigen nachtrust. Hoop hier een beetje goede raad te mogen horen. groetjes A'ke |
| 09/07/2008 @ 09:10 A'ke | mja, ik dacht dat ie daar al over was , want heeft zn moeilijke periode gehad, maar de nachten blijven dus lastig.hij woelt en draait en beweegt ook superveel in zn slaap nu, precies of hij vecht ergens mee ![]() |
| 09/07/2008 @ 17:10 A'ke | Hey Nien, ik volg de maart-mama-verhalen wel een beetje. jou meisje is ook een flinke he? en een grote eter? ikke hier ook op veel voedingen per dag, met de nodige vraagtekens van de buitenstaanders. soms denk ik ook wel eens dat ik onze zoon teveel eten geef, maar vind laten huilen of tijd rekken door ermee rond te wandelen en af te leiden ook geen optie, dan komt hij de keer erop toch weer vroeger. maar het slaapprobleem nu, ik zit te denken aan een puckabag. heeft iemand hier ervaring mee, op latere leeftijd? heb nooit ingebakerd ofzo, maar ons ventje is ook niet echt een makkelijke inslaper, heeft meestal beetje hulp nodig (wiegen dus om rustig te worden). en zo regelmaat inbrengen, dat werkt niet echt hier, hij bepaalt een beetje zn ritme en we volgen hem. hopelijk inderdaad een beetje tips hier ![]() |
| 14/07/2008 @ 10:58 m8eldv ![]() | hallo ik ben bezig een boekje aan het lezen, misschien ook interessant voor jou? Het heet: "Tevreden baby's" Je vindt er meer informatie op http://www.azur.be/index.php?a=9789058977793& succes ermee M |
[Reageer]

3 maanden en veel wakker 's nachts
, maar kwam het erop neer dat hij 5 keer aan de borst heeft gehangen, en telkens maar een paar minuutjes.