[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2008 @ 11:05 Sammeke ![]() | Hallo! Ook wij verwachten een tweeling (2-eiig). Ik probeer zoveel mogelijk gerief van familie te gebruiken, ook al is dit al enkele jaren oud. Bijvoorbeeld de maxi cosi's: die heb je wel degelijk nodig! Ze zijn verplicht om je kindje in de auto te vervoeren. Wij gaan de maxicosi niet gebruiken op de wandelwagen, omdat dit slecht is voor de houding van de baby's als ze er voor lange tijd gaan inzitten. Onze voorkeur voor wandelwagen gaat uit naar de easywalker.(is te vergelijken met de one tree hill, maar zeker 3OO euro goedkoper, maar zeker even prakisch!) Voor de rest heb je zeker niet alles dubbel nodig. Bijvoorbeeld een badje en andere verzorgingsproducten heb je maar eenmaal nodig. Kleertjes en pampers zullen natuurlijk dubbel moeten gekocht worden! Ik hoop dat ik je een beetje verdergeholpen heb! Kijk gerust eens op de site van de easywalker: http://www.easywalker.nl/ned/duowalker.html ![]() |
| 09/07/2008 @ 17:07 Miek | Hoi, Proficiat met je zwangerschap!!! Onze zoontjes ( eeneiig )zijn op 14 febr. 2008 geboren dus we beginnen een beetje inzicht te krijgen in wat wel of niet nodig is... Zeker: - 2 bedjes - tweelingbuggy ( urban jungle van one tree hill hebben wij, fantastisch goed! ) - 1 grote box of 2 gewone - 2 relaxen ( spelen er veel in, patatjes in eten voorlopig, echt handig ) - 2 maxi cosi s ( enkel voor vervoer in de wagen,nooit voor thuis in te zitten want is echt niet goed voor de baby'tjes ) Als onze jongens buiten 'spelen' leggen we hen gewoon op een deken. We hebben ook een rubberen puzzelmat waar ze veel op liggen om te spelen en eens een keertje echt meer dan genoeg plaats te hebben. Er zullen nog wel een heleboel dingen zijn die ik vergeten ben, maar wij hebben bijna alles tweedehands gekocht of van familie doorgekregen. En daar heb ik nog geen moment spijt van. Gelukkig heb ik ook een erg handige schoonvader die zelf de box en bedjes en hele kinderkamer gemaakt heeft! Veel succes met de zwangerschap, Miek |
| 12/07/2008 @ 19:34 Vicky ![]() | oh super ! wij hebben de oranje buggy genomen en dito voetenzakken, echt flashy ![]() |
| 13/07/2008 @ 12:00 marientje ![]() | Jeetje dat is goedkoop voor de urban jungle... Mijne was tweedehands bijna net zo duur! groetjes, Marina |
[Reageer]

Welke spullen heb je nu echt nodig bij tweeling?