Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/10/2008 @ 20:04 Delfine | Hoi, Goed zo eitje!! Ik heb nog de raad gekregen om om de dag je huiswerk te maken, dat dagelijks niet zo aangewezen is. En nu maar duimen! Ik weet niet hoeveel dagen na het innemen mijn menstruatie zou moeten komen, staat niet echt op de bijsluiter. Ik begin ook al lichtjes te vrezen, het is nu de derde dag na het stoppen. Maar nog efkes afwachten. Indien ze komen, weer met clomid beginnen. Wat ik bedoelde met die kerst-en nieuwjaarsdagen, is dat het geprofileerd wordt als de 'gezellige dagen' samen met de familie. Tarara, bij de meeste is het gewoon een noodzakelijk kwaad, zoals het hier bij ons ook zo is met mijn grootmoeder. Wat ik dus wil zeggen, of je nu in een gespannen situatie leeft in het jaar, toch moet je met die dagen 'gezellig' gaan doen. Snap je ![]() Zeg tegen Lucas dat jullie een broertje of zusje brengen als hij stilletjes slaapt, wie weet heeft hij het dan begrepen? Hier met potje nog wat probleempjes, vandaag in broekje kaka gedaan, ze wil blijkbaar niet op die pot met de grote boodschap. Maar hoe leer je dat af hé... grtjes ps: oh ja, we gaan er volgende week een weekje tussenuit, gaan een midweekje naar nederland. Je moet me dus een week missen. ![]() |
| 02/10/2008 @ 08:43 Diana (werk) | Hallo, Volgens mij moet de menstruatie na de derde dag ongeveer komen. Dus nu zo ongeveer. Ik weet niet of Lucas dat al begrijpt dat ie stil moet zijn. Hij is ocherm ook nog verkouden nu. Een ramp voor onze nachtrust. Potje heeft zijn tijd nodig denk ik he. Maar plasje lukt toch al, dat is ook al heel goed. Lekker een weekje er tussenuit. Kom je ons opzoeken? ![]() Lekker, geniet ervan. Groetjes, Diana |
| 03/10/2008 @ 20:24 Delfine | Hey! Eventjes melden dat de hier uiteindelijk gearriveerd zijn. Nu mag ik maandag beginnen met 3 pilletjes clomid voor 5 dagen. We zullen zien. Ben al weer blij dat we er weer kunnen aan beginnen.Ja ja, we gaan jullie economie wat komen steunen!! Al zouden we beter die van ons wat opkrikken... Het is een vakantiepark van Roompot, in weert. Zijn er al eens in mei geweest en vonden het er leuk! Het weer zal waarschijnlijk veel minder zijn. Maar, we zijn eventjes weg.Hoe gaat het bij jou, eisprong geweest of in aantocht?? grtjes Delfine |
| 04/10/2008 @ 20:19 Delfine | Hoi Diana, dan zitten we volgende week niet zo ver vaneen! We vertrekken maandag, tot en met vrijdag. Toen ik zwanger was van Lore, was het niet uit dagelijkse zwemmertjes. Toen was het om de dag dat we eraan 'werkten'! Tis een dilemma hé, een vriendin raakte zwanger van de dagelijkse. Maar het is uiteindelijk toch altijd een gelukstreffen! Dan is hij goed voorbereid als ie naar school mag! Misschien nog wat vroeg, maar toch, ze leren wel veel uit creche. Lore ging er ook naar één gaan, tot 3 weken vóór ze moest. De onthaalmoeder was op laatste knik gestopt! Gelukkig konden we nog bij grootouders terecht. Is school bij jullie ook aan 2,5jaar? Bij ons al volgend jaar in mei!! Staat van baby van de maand ook op 9maand.com? Dan ga ik eens kijken. Ik zou eens fotoke van Lore moeten mailen of zo naar je, dan heb je een idee van ons klein wonder! grtjes |
| 04/10/2008 @ 21:01 Delfine | Ik roep een hulplijn in, wat is een pb?!? Ik vrees dat ik nog een leek ben hier op deze site...Ik ben gaan kijken, en ja hoor, ik denk dat ik hem gevonden heb! Heeft hij iets in z'n handje, dan heb ik hem gezien! Ik brand een dat het deze cyclus voor jullie goed nieuws mag zijn! Als we terug zijn, zijn jullie al in de wachtfase!Heb daarnet nog eens gekeken op de site, zou bewolkt zijn, maar overwegend droog, dus ) dan is het zo'n 2 uurtjes.doei!! |
| 05/10/2008 @ 09:48 Diana ![]() | p.s. Persoonlijk bericht staat onder het fotootje van Lucas. ![]() |
| 10/10/2008 @ 16:36 Delfine | HAllo!! We zijn terug!! Zoals je wel gemerkt hebt, mooi weertje gehad, echt even kunnen ontspannen en de batterijen opladen. Het is de 2de maal dit jaar dat we naar Weert gingen, echt leuk! Vooral, mijn man die vist, en je huisje ligt rechtstreeks aan het water. En ook voor de kleintjes veel te doen, ideaal dus voor iedereen! Jammer dat het weeral zo vlug gedaan is, maar aan alles komt een eind hé. Zoals aan het wachten op een 2de kleintje hé. Ik lees de laatste tijd zoveel over vrouwen die overwacht zwanger geraken. Raar hé, wie er eigenlijk nog geen wilde, krijgt er eentje, en wie er wel eentje wilt, moet zijn beurt afwachten. De natuur, er valt maar weinig aan het te veranderen. En met jou, aan het wachten?? ondertussen ben ik aan de laatste dag clomid bezig, 3 per dag, maar valt eigenlijk wel mee wat bijwerkingen betreft. Hoe minder ik er weer heb, hoe minder kans er zal zijn dat het aanslaat, uit ervaring weet ik dat toch. grtjes |
| 10/10/2008 @ 20:06 Delfine | Hoi, Oef, deze toch wel drukke dag zit er bijna op, met een kindje op reis gaan is leuk, maar toch wel vermoeiend ook. Iedere zwangerschap is anders hé, het is niet gezegd dat je hetzelfde zal voelen als van Lucas, kan volledig anders uitdraaien. Nog eventjes op de tanden bijten! En dan wanneer terug een bloedafname? Ik inderdaad volgende week vrijdag een meting. grtjes |
| Gisteren @ 20:02 Delfine | Hoi, Ja, ik dacht, ik hou me daar ook eens mee bezig met die banner! En inderdaad, wel een handig geheugensteuntje, zonder zelf te moeten tellen. Begint hij dan te wenen 's nachts? Ik kan me dat eigenlijk niet meer voorstellen, moeten opstaan, dat is geleden van toen ze 7 maand was, en toen bijna nooit meer, tenzij eens voor verkoudheid. Daarin hebben we wel een geluk gehad (alé voorlopig toch, je weet nooit dat ze nu nog herbegint). Tja, wat wil dat zeggen hé die bepaalde tekentjes, ik word daar soms ook supernerveus van. Zelf al probeer je jezelf in te prenten van er niet te veel op in te gaan, moeilijk! Hier weer in het normale ritme, inderdaad een hoop werk als je thuis komt, maar dat kan je niet tegenhouden om weg te gaan hé. Naast mijn huishoudwerk heb ik ook nog een bijberoepje, dus daar kruipen per week ook nog eens vele uren in. Combinatie wordt moeilijker, maar schoonmama doet al de strijk, is al een groot werk minder. Vandaag verjaardagstaart gaan bestellen voor 2jarige! Volgende week zaterdag is het feestje, maar verjaardag is op 21/10. grtjs |
| Gisteren @ 20:18 Diana ![]() | Oeps, je had hem al aangepast zag ik. Sorry, was ik weer te snel he ![]() ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

geen eisprong na 11 dagen inspuiting pregnyl?

hier uiteindelijk gearriveerd zijn. Nu mag ik maandag beginnen met 3 pilletjes clomid voor 5 dagen. We zullen zien. Ben al weer blij dat we er weer kunnen aan beginnen.
Het is een vakantiepark van Roompot, in weert. Zijn er al eens in mei geweest en vonden het er leuk! Het weer zal waarschijnlijk veel minder zijn. Maar, we zijn eventjes weg.

Ik twijfel nu over vanavond. Maar anders zijn er hopelijk nog genoeg levende zwemmertjes he.
Ik vrees dat ik nog een leek ben hier op deze site...
dat het deze cyclus voor jullie goed nieuws mag zijn! Als we terug zijn, zijn jullie al in de wachtfase!
) dan is het zo'n 2 uurtjes.