< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » harde weeën op 30 weken

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
harde weeën op 30 weken
09/09/2008 @ 16:35
Jojo

Online Status Bekijk profiel
Nou 'ik', waarschijnlijk ben je al bevallen of lig je nog te bevallen!!! Ik ben echt heel erg benieuwd en hoop dat alles goed gaat!
Fijn voor je dat jullie vandaag eindelijk mama en papa van jullie tweede spruit worden!

Groetjes

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 22:03
ik

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Nou, het strippen heeft zbsoluut wel geholpen hoor!
Had gister de hele namiddag rugpijn maaar vermits ik een hernia heb dacht ik dat het meer daaraan lag. S'aonds, nadat mijn moeder Youmni is komen halen nog naar de Makro geweest en daar kon ik niet meer stilstaan. Mijn rug deed te veel pijn!
Eens terug thuis ben ik in de douche gegaan en heb mijn man ook maar direct gezegd dat hij zen spulletjes mocht samennemen want dat we daarna zouden moeten vertrekken. En amaaaai... het was ineens begonnen in alle hevigheid (direct om de 6 minuten).Met de harde douchestraalen was het nog min of meer te doen, maar voor de rest was het echt niet te doen! Toen er uit gekomen en tussen de aankleedpogingen door, op handen en voeten weeën wegblazen!
Het was toen 19h30. Om 19h45 in het zieknhuis aangekomen en ze kwamen om de 2 minuten. Had ineens 5cm. En om 21h had ik men beebje op men buik liggen. Het was heel zwaar omdat het zoooo snel is gegaan maar oh zo de moeite waard!
Hij heet Iyâd , woog 3,490 kg en is 51 cm lang. En het is een absoluut schatje

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 06:49
kelleke

Online Status Stuur bericht
EEN HELE DIKKE PROFICIAT met jullie zoontje.

kan het mij inbeelden dat het zwaar geweest is maar dat zijn we snel vergeten é

geniet van jullie zoontje.

dikke kus
kelly

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 22:31
Jojo

WOW HIER NOG EEN HELE DIKKE PROFICIAT

Dat heb je maar mooi weer gedaan!!! En fijn dat je niet ingeleid hoefde te worden! Dan is de bevalling toch redelijk snel gegaan. Ik heb het met mijn bevalling ook gehad. De laatste 3 uren kwamen de weeen om de minuut ... vreselijk. Maar net wat Kelleke zegt: je bent het zo weer vergeten!

Ben je al weer een beetje op de been? Ben je al thuis of blijf je nog in het ziekenhuis of kraamkliniek (weet niet hoe ze dat in BE noemen)? Wat vind je oudste er van dat hij grote broer geworden is! Mooie naam trouwens!!! Heeft het een speciale betekenis en komt de naam van een bepaald land?
Geniet lekker van je mannen!!! Ik hoop dat je nu een heerlijke (kraam)tijd tegemoed gaat!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 21:08
ik

Hallo dames,

We zijn sinds deze namiddag terug thuis. Ben bevallen in het zieknhuis. het is zo'n klein gezellige materniteit waar ze echt de tijd voor je nemen en een van de vk herinnerde zich nog mijn vorige bevalling!!
Iyâd is een arabische naam die kracht, ondersteuning wil zeggen.
Ik ben al terug op de been hoor. Het was dan wel heel zwaar maar doordat het zo snel gegaan is, ben ik wel minder moe dan vorige keer. Ook geen epidurale deze keer en een privékamer, dus niet gestoord door bezoek en veel ontspannener doordat je geen rekening moet houden met je kamergenote, maken dat ik me nu veel beter voel dan de vorige keer!
Youmni reageerde op een manier waar we zelfs niet op durfden hopen!!
Zijn broertje wordt zonder pauzes geknuffeld en gekust en zelfs de kadeautjes die er voor hem voorzien waren konden hem pas boeien nadat hij zijn broertje uitgebreid 'gegroet' had.
Ook nu thuis gaat het goed. We hopen dat het zo doorgaat de volgende dagen ook!
Ik zet hier (als het lukt) een fotootje op mijn profiel van ons tweede wonder.
Groetjes,

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 21:57
Jojo

Ohhh heerlijk dat het zo goed gaat hé! En heel fijn dat je zoontje zo blij is met zijn kersverse broertje. Het is echt een mooi mannetje en je oudste ziet er echt supertrots uit!!! En een mooie betekenis zit er achter zeg!

Groetjes

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 22:17
ik

Hoi,

Eigenlijk moet ik jullie toch ook bedanken hoor!
Ik heb er echt van genoten om hier op het met jullie te praten (ik ben dit nog steeds van plan hoor!!)
Ik zag het op het laatst bijna niet meer zitten, dat lange wachten, die pijnlijke contracties en de slapeloze nachten.
Dus dank ik jullie toch wel voor de steun
Het zal ongetwijfeld wel nog zwaar worden met 2 kindjes maar het zijn zo'n schatjes.
Hoe gaat het nu met jullie en de beebjes?

Groetjes

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 13:37
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey ik

wat schattige kindjes heb je...

Hier gaat het vandaag weer iets minder maarja... ze heeft deze morgen haar medicatie terug uitgespuwt met als gevolg dat het maagzuur terug naar boven komt.ze neemt zantac nu. is iets dat normaal volwassenen nemen tegen een maagzweer of tegen maagzuur. werkt echt wel goed. ze heeft al is 1 nachtje 7 uur geslapen aan een stuk en daar was ik haar wel dankbaar voor want de nacht ervoor maar 3 uur. sinds ze de medicatie neemt wilt ze ook terug in haar bed. nu zitten we aan de regeldagen. best ook wel vermoeiend.

wel leuk é dat hij zo goed reageert. en voor de rest alles oké met de kleine spruit?? het is idd druk met 2 maar je bent dat ook snel gewoon hoor.

groetjes en geniet van je kraamweek nog é.

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 23:02
Jojo

Hoi,

alles goed met je kersverse gezinnetje? Nou .. we hebben je die laatste weken toch goed bezig kunnen houden hé met ons gezaag

hier gaat alles zijn gangetje! mijn meisje kruipt nog steeds heel het huis rond!!! Volgende week naar de arts voor haar hartje ... en dat vind ik stiekem toch wel eng hoor!
Ook zijn we al een paar keer wezen fietsen en dat vond ze helemaal super!!

Ik ga lekker slapen, tot snel weer

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 10:07
ik

Hallo,

Ja, het gaat echt goed hier
Het is een echt rustig beebje. Niet te vergelijken met onze Youmni! Dat was wel wat anders. Die had, zelfs zo klein!, energie te over. Die sliep heel weinig (en zeker s nachts). Deze is 'nen echte pacha'. Maar das natuurlijk wel handig als er twee zijn!

Nou, gezaag zou ik het niet genoemd hebben hoor. Van mijn kant dan misschien wel weer. Maar alleszins, alles wat niet zo goed ging lijkt alweer zoo ver achter ons te liggen. We kunnen alleen maar genieten van ons gezinnetje en vooral dat alles zooo goed looopt. Ik hoop zeker dat het zo mag doorgaan!
En voor jullie hoop ik natuurlijk ook dat alle problemen en pjes snel van de baan mogen zijn!

Leuk hè, als ze door hele huis 'zoeven'. En dan maar aan alles prutsen

Hopelijk heb je het al wat rustiger nu Kelleke met die regeldagen en kan je eventueel wat bijslapen. En hoe zit het ondertussen met het maagzuur? gaat dat wat beter nu met die medicatie of neemt ze ze nog niet altijd goed in?

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]