[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/07/2008 @ 13:01 Joyce | Hoihoi, Ik heb na de geboorte van mijn zoontje een mirena spiraal laten plaatsen. Heb deze bijna 4 jaar gehad. En idd geen bloedingen meer, maar voelde wel wanneer de periode weer aanbrak. Toen ik het heb laten verwijderen, kreeg ik niet meteen een bloeding. Had natuurlijk (misschien net als jij) wel op internet gelezen en me een beetje gek laten maken. Je zou dubbel en dwars een bloeding krijgen, etc. Maar bij mij was dat dus niet het geval. Mijn cyclus zette zich op dezelfde wijze voort en werd dus in dezelfde periode (28 dagen cyclus) ongesteld. De 2e keer was het raak en nu ben ik dus 6 weken zwanger! Ik hoop voor jou ook dat het snel gebeurd! Groetjes, Joyce |
| 22/07/2008 @ 20:09 W!zzy'82 ![]() | Hoe heb je dan jouw eisprong gegokt, dan zul je toch wel degelijk eentje van 28 dagen hebben gehad... super verhaal!!! We zien wel, alle sop z'n tijd! |
| 23/07/2008 @ 09:07 Fan | Hallo Ik heb op 9 juli mijn spiraaltje na 2,5 jaar laten verwijderen. Ik ben de trotse mama van een zoontje van 5 en een dochtertje van 3 en na veel twijfelen hebben we beslist om voor een 3de kindje te gaan. Na het verwijderen van het spiraaltje heb ik niet veel bloedverlies gehad. De gyn wist me wel te vertellen dat ik heel binnenkort een eisprong ging hebben. We hebben dus extra ons best gedaan ![]() Ik voel me sinds een weekje misselijk, vermoeid, veel lage rugpijn, 's avonds een gezwollen buik... Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik heb zo het vermoeden dat ik te veel bezig ben met zwanger worden... Nu ja, voor mijn oudste hebben we twee jaar moeten proberen en kregen hulp van clomid. Voor onze jongste heeft het een klein jaartje geduurd vooraleer we zwanger waren. Nu al onmiddellijk zwanger zijn lijkt me onwaarschijnlijk. Ik heb een vraagje ik heb geen idee wanneer in ongesteld zou moeten worden daar ik met het spiraaltje nooit mijn had. Wanneer zou ik mogen testen?Groetjes Fan |
| 24/07/2008 @ 08:30 Fan | Dag Wizzy Hartelijk dank voor je info. Nog steeds geen hier. Al de kwaaltjes blijven hetzelfde. Ik zou heel graag testen maar wacht liever nog een beetje. Als ik tegen volgende woe 30/7 geen heb, zal ik een testje doen. Als ik zo lang kan wachten natuurlijk. Mijn man zegt dat ik er veel te veel mee bezig ben... normaal zeker.... ik wil zo graag zwanger zijn en liefst zo snel mogelijk... ![]() Gisteren avond leek ik wel een tientonner... gezwolen buik (kreeg zelf mijn broek niet meer dicht) en gezwolen borsten... Normaal?? Als ik hier de verhalen lees, herken ik mezelf soms, dus wie weet... Ik zal soms eens komen kijken! Veel succes aan iedereen!! Groetjes ![]() Fan |
[Reageer]

Mirena spiraal laten verwijderen

)

enz niets meer overeen. ik denk dus dat je cyclus sowieso ontregeld is als je die mirena laat verwijderen, alé dat denk ik toch. ofwel heb ik vorig jaar heeeel veel geluk gehad!