[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/07/2008 @ 17:59 Anne | Wie is er zwanger geworden met het koperspiraal? Ik kwam er te laat achter dat mijn spiraaltje niet meer goed zat. Heb dus onveilig gevreeen. Ik kan pas volgende week een test doen . Is er nu een grote kans dat ik zwanger kan zijn? |
| 16/07/2008 @ 13:28 Anne | Test gedaan van mat care ultra 10 dagen voor mijn nod. Een heel licht(bijna niet te zien) roze streepje. Kan dat al zo snel te zien zijn? Graag reactie... |
| 17/07/2008 @ 07:13 Anne | Bedankt voor je reactie. Ik heb het spiraal ongeveer 5 jaar. Pas geleden heeft de huisarts nog gecontroleerd en zat alles nog op zijn plek. Dus toen dacht ik dan hoef ik het hem ook nog niet te vervangen. Laatst voelde ik zelf om te checken en toen voelde ik nog maar 1 draadje. Ha geweest en die zei dat het spiraal idd niet goed meer zat .Aangezien ik erg vruchtbaar ben,(Ik ben zwanger geraakt van mijn dochter toen ik de pil slikte)schrok ik wel. De test gaf idd een heel licht roze streepje maar het is nog zo vroeg voor mijn nod dus ik probeer nuchter(moeilijk)te blijven. Op zich is het wel welkom maar ik ken mijn vriend pas kort. Heel verhaal, maar ik denk dat het nu even afwachten is. |
| 18/07/2008 @ 10:41 Anne | Het is wel spannend idd. Vanochtend weer een test gedaan en er verscheen een superlicht roze streepje.Bijna niet te zien.Maar ja, ik moet dan ook pas volgende week mijn menstruatie krijgen. Afwachten maar en bedankt voor je reactie. |
| 18/07/2008 @ 22:17 Anne | Vandaag bij de gyn geweest voor het verwijderen van mijn spiraal. Gelukkig kon ik gelijk terecht. Ik kreeg ook een inwendige echo en daar zag de gyn dat het spiraal nog wel redelijk goed zat. Maar aangezien ik hem al een tijd heb moest die er toch uit. Op de echo zag hij een verdikte baarmoederwand en wat witte afscheiding in de baarmoeder. Weet iemand of heeft iemand ook zo vroeg een echo gehad met die verschijnselen? Natuurlijk kunnen ze nog niks zien maar is dit een teken van innestelling (verdikte baarmoederwand)Of hoort dat bij je cyclus. Ik weet het, ik ben ongeduldig maar ik vroeg het me gewoon af. Er is wel bloed bij me geprikt om te kijken hoe hoog het hcg hormoon is. Maandag bellen voor de uitslag. Alvast bedankt voor jullie reactie . |
19/07/2008 @ 14:05![]() | Hhmmm,.... geen flauw idee, sorry!Ik hoop dat het een voorteken is en x |
| 21/07/2008 @ 13:08 Anne | zwanger met koperspiraal Ik heb net de gyn gebeld en het hcg hormoon in mijn bloed is minder dan 1. Geen zwangerschap zei hij. Maar waarom is mijn zwangerschapstest dan positief? Ik begrijp er niks meer van. Op zich vind ik het niet erg dat ik niet zwanger ben maar erg gerust ben ik er niet op. Heeft iemand dat wel eens gehad dat de bloedtest negatief was en toch zwanger bleek te zijn? Graag reactie!!! Het is immers nog erg pril allemaal. Alvast bedankt voor jullie reactie. |
| 21/07/2008 @ 19:03 Anne | zwanger met koperspiraal Bedankt voor jullie reacties. |
| 22/07/2008 @ 16:15 Anne | Ik moest 2 keer mijn hcg laten prikken en deze keer was het ook lager dan 1. Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben. Wacht idd mijn menstruatie af. Bedankt allemaal voor jullie ondersteuning nogmaals. Dat heeft erg geholpen. |
[Reageer]

zwanger met koperspiraal?

geen flauw idee, sorry!