< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » wij gaan voor een 6 de wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
wij gaan voor een 6 de wie ook?
26/08/2008 @ 09:59
7dwergjes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Karen, ik werk niet meer. Ben thuisgebleven toen onze oudste geboren was. De bedoeling was, als de jongste naar de kleuterschool ging, om terug te gaan werken. Maar aangezien we 2 kindjes met speciale behoeften hebben vrees ik dat die tijd nooit meer gaat komen . Ik zou nu al meer dan 24 u op een dag moeten hebben, al een geluk dat de jongste nog vaak aan de borst wil, kan ik even surfen

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:00
7dwergjes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Karen, blijkbaar een stukje gemist Op de vorige pagina stond nl nog dat jullie voor nummertje 6 gingen maar met je laatste post te herlezen...Ben je ondertussen al zwanger? Proficiat dan!

[Laatst gewijzigd door 7dwergjes - 26/08/2008 @ 10:02] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 06:28
Karen

Online Status Stuur bericht
hoikes, we hebben in Juli beslist om ervoor te gaan, 1 keer 'onveilig'(zonder condoom)...en het was raak...heb gisteren een testje gedaan en de tweede streep kwam erop, heel lichtjes(ben nog maar 5 dagen overtijd)..dus tja, wij behoren tot een aantal gelukkige mensen die zonder medische mallemolen zwanger geraken...
ik heb express mijn banner niet aangepast, heel veel mensen van mijn werk lezen mee, en mensen van de school van de kinderen.
Ik heb enorm veel respect voor mensen die thuis blijven voor de kinderen, maar zelf zoek ik continue uitdaging en verandering, daarom is werken voor mij ideaal, ik kan mijn energie kwijt zonder in een dagelijkse sleur te belanden, niet dat kinderen opvoeden/sturen in het leven sleur is, maar dan zou ik het gevoel hebben dat mijn kinderen mijn dromen moeten waarmaken, en ik vind het belangrijk dat ze zelfstandige jonge mensen worden

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]