< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwanger en schimmelinfectie...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwanger en schimmelinfectie...
15/07/2008 @ 13:34
Moniek

Hallo,

Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en deze was positief !
Maar ik heb de afgelopen 1,5 week last van een schimmelinfectie en heb hiervoor ook zalf gebruikt (daktarin).
Nou heb ik maandag de huisarts gebeld of ik er iets voor mag hebben, maar zij adviseerde om maar niets te gebruiken en te wachten of het over gaat...
Ben nu best wel bang dat ik iets goed fout heb gedaan en dat het nu misschien toch weer mis zal gaan...
Elke keer zit ik te zoeken of ik al bloed zie, maar tot nu toe gaat het nog goed, maar het is nog zo vroeg.. Heb al wel sinds afgelopen donderdag niets meer gebruikt, maar ik weet niet hoelang zoiets nog effect zou kunnen hebben....
Heeft iemand hier ervaring mee ???

gr. Moniek
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 13:37
Bo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Moniek, ik vind het heel rar dat je huisarts zegt dat het vanzelf over moet gaan!
Ik heb er nu zelf ook last van (maar geen zin om naar de HA te gaan) en kan zeggen dat het echt verschrikkelijk is hoor! Daar kan ze je toch niet mee door laten lopen?
Probeer vanavond anders de huisartsen post eens. ik weet wel dat er ook smeersels zijn die je wel tijdens je zwangerschap mag gebruiken hoor!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 13:41
Joyce

Online Status
Hey Moniek,

Heel vreemd dat je huisarts zegt dat je moet wachten er zijn wel degelijk dingen die je mag gebruiken.
Gyno daktarin 400mg of 1200mg mag je zeker weten dit zijn eitjes die je vaginaal in moet brengen die van 400mg moet je 3x doen en die van 1200mg 1x.
Als je er last van hebt zou ik gewoon weer bellen en erom vragen, als het echt hardnekkig is lig je straks helemaal open van onder en dan doet echt zeer, kan ik je vertellen uit ervaring.

Suc6

Liefs Joyce

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 13:45
Nicky

Hey Moniek,

100% zeker hoor, dat je Daktarin gewoon mag gebruiken tijdens de zwangerschap. De zwangerschap van mijn oudste (bijna 4 nu) hing van de schimmelinfecties aan elkaar. De een was net over, had ik al weer last van de volgende. Heb zelfs 4x over een echte AB kuur gehad. Was ook bang voor de gevolgen, maar Jasmijn is een gezonde meid, die nergens last van heeft gehad.

Overigens is Daktarin niet het enige middeltje dat je veilig kunt gebruiken. Er zijn er nog een aantal waarvan ik de namen nu even niet paraat heb. Maar bij de apotheek kunnen ze je die zeker noemen.

Sterkte en geniet van je zwangerschap.

Nicky

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 13:51
Moniek

Dank jullie wel voor de reacties !
Ik heb ook al wel een beetje op internet lopen neuzen, maar ja als je dan zo'n huisarts aan de lijn krijgt, word je toch weer onzeker he...
Als het erger wordt, ga ik zeker weer terug en anders maar gewoon via een apotheek !!

groetjes !
Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 23:29
Bo

Moniek, ben je nog naar de dokter geweest? Ik heb van de week gyno daktarin gekregen, van die eitjes!
Echt, ik wou dat ik het véél eerder had gedaan! Kreeg 's nachts wel even verschrikkelijke jeuk van die eitjes maar hoef alleen vanavond nog! Had ook de eerste ochtend al gelijk geen pijn en jeuk meer!
Succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]