< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Zwempampers

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Zwempampers
15/07/2008 @ 23:26
Jessica

Online Status Stuur bericht
Hallo,

In september gaan we op vakantie met onze meid, welke zwempampers neem ik het beste mee, wat vinden jullie het beste merk?
En hoeveel heb je er juist nodig want we zullen misschien 2 of 3 keer per dag een kwartier of zo met haar in het water gaan, is dat dan elke keer een nieuwe pamper?
Dankjewel voor jullie reacties!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 07:12
knabbel

Online Status Stuur bericht
in het begin namen wij de pampers van het kruidvat deze zijn wel goed, en nu volgende week vertrekken we naar kreta , we zijn de pampers van huggies gaan kopen, ik neem er wel genoeg mee, want volgens mij mag je met zo een pampers geen 2 keer gaan zwemmen hoor.
voordeel aan pampers van huggies is als de pampers vuil zijn je ze gemakkelijk aan de zijkanten kan scheuren en je dus de pamper uit kan doen als een gewone pamper. want als een pamper nat is vind ik persoonlijk krijg je die moeilijk uit anders

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 08:49
ingkie

wij hebben de zwempamper van het kruidvat. en die zijn echt goed vind ik ge kunt ze langs opzij openscheuren om ze uit te doen.

elka keer als we gedaan hadden met zwemmen deed ik deze uit en een gewonene luier aan denk ook niet dat ge ze twee keer kunt gebruiken

groetjes
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 12:22
saar

Hallo, zijn daar zwempampers bij het kruidvat? Ik heb er nu van huggies, die zijn zo duur!
groetjes
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:58
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij het kruidvat hebben ze gewone pampers en zwempampers.
Hebben de zwempampers nog niet superveel gebruikt, maar zijn er wel tevreden van.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 15:01
laura1979

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik gebruik de zwempampers van huggies little swimmers, deze vind ik zeer fijn. Alleen aangezien je ze kapot scheurt aan de zijkant na het zwemmen iedere keer een andere gebruiken, ik zou ze dus geen 2 keer gebruiken.

Groeten,

Laura

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]