[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/07/2008 @ 07:41 effe ano | Hey, Wij zijn aan het proberen zwanger te geraken van onze tweede spruit. Ik zit in dag 14 van mijn cyclus en moest normaal dus gisteren mijn eisprong hebben. Ik heb nog geen spoor van witverlies, normaal heb ik dat altijd héél duidelijk. Maar in plaats heb ik sinds gisterenavond bloedverlies. ben beetje bang kan dit kwaad? |
| 16/07/2008 @ 11:03 jijike ![]() | zou ook ovulatiebloeding kunnen zijn als het niet te veel bloedverlies is. |
| 16/07/2008 @ 14:36 effe ano | Hey, Ik heb me vergist, ik zit op dag 18 en vorige cyclus was 28 dagen, lijkt me toch wel snel om al mijn regels te zijn. Ik weet niet goed wat ervan te denken. Heb de dokter gebeld en kan zijn dat mijn lichaam zich nu pas aan het aanpassen is van de vorige bevalling (8maand geleden). Ik moet even afwachten en als het volgende maand nog is moet ik een echo laten nemen... Ben bang dat onze tweede spruit er niet zo snel zal komen als de eerste . groetjes en alleszins bedankt |
| 18/07/2008 @ 11:45 DOMI ![]() | kan een ovulatiebloeding zijn. Heb het vorige maand ook gehad. Een dag of 8 bloedverlies, maar niet evenveel als de .groetjes |
[Reageer]

in plaats van eisprong bloedverlies???

.
.