< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Vraagje over langere cyclus

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Vraagje over langere cyclus
16/07/2008 @ 09:45
debo

Online Status
Hey allemaal

een klein vraagje. Als je langere cyclussen hebt dan normaal, kunnen die ineens met meerdere dagen inkorten?
Het is te zeggen, mijn eerste cyclus was 40 dagen, daarna 39 dagen. Zou het dan kunnen dat het ineens bvb 30 of 32 wordt? Of gaat mindert dat telkens maar met 1 à 2 dagen.
Rare vraag maar ik zou het graag weten. Het is altijd zolang afwachten hé.En dan zijn er vrouwen bij wie het nog langer duurt...

groetjes
debo

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 12:09
Poekie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het enige wat ik na al mijn problemen zeker weet is dat een cyclus een bizar iets is. Het kan perfect dan je heel erg schommelende cyclussen hebt.
Als het echt heel lang duurt dan kan de dokter in je bloed zien in welk deel van je cyclus je zit. (voor of na eisprong)

Ik heb al sedert begin mei niks gehad, behalve een paar druppels maar in mijn bloed is te zien dat die paar druppels wel degelijk mijn zijn want ik ovuleer normaal. Ben ondertussen gestopt met het te proberen begrijpen

groetjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 12:24
saar

ja hoor, ik had eerst soms 56 dagen, echt ongelofelijk, soms zelfs meer dan 70 dagen. Maar na mijn bevalling is het wat regelmatiger geworden en nu zijn ze altijd rond de 32 dagen.
Met de tijd worden ze dus wel regelmatig, maar ook andere factoren kunnen ervoor zorgen dat je cyclus weer ongregelmatig wordt (stress, depressie...)

groetjes
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:02
moeke

Online Status Stuur bericht
Ik denk inderdaad ook dat je cyclussen gerust met lange periodes kunnen wisselen. de ene keer 70 dagen, de andere keer 40 dagen.
ik heb ook last van een onregelmatige cyclus. en soms denk ik dat ze weer regelmatiger wordt ... (maar dat noem ik eerder 'hoop')

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 11:25
debo

Online Status
Dus het gebeurt blijkbaar wel. De ene cyclus bijvoorbeeld 50 dagen en de volgende 30 dagen.
Da zit toch allemaal raar in elkaar ze

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]