< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » Zo Moe. Jullie ook?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Maart 2008-Club
Zo Moe. Jullie ook?
16/07/2008 @ 12:51
Miranda

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zo moe. jullie ook?
Hey iedereen,

Ik ben de laatste tijd zo moe! Ik dacht dat het weer wat beter ging, je moet toch van een hele hoop bijkomen. Maar het is weer mis, ik kan wel de hele dag slapen lijkt het. Nu geef ik geen borstvoeding meer en mijn meisje slaapt snachts gewoon door. Ook overdag slaapt ze veel, maar toch ben ik zo moe.

Ik slik vitamines extra en ga iedere dag een eind wandelen om frisse lucht te krijgen. Maar het helpt niet ik blijf me doodop voelen.

Hebben jullie dat nu ook? Wat doen jullie eraan om wat meer energie te krijgen? Hier zijn de wallen onderhand op mijn tenen gezakt, terwijl ik toch genoeg slaap krijg...tis alleen dat ik heel slecht slaap sinds de zwangerschap hehe.

Groetjes,
Miranda

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:20
Baki

Ik heb dat inderdaad ook! Ik kan wel heel de dag slapen en als het dan nacht is kan ik niet slapen!
Ik vind het zo vervelend. En ik begin met werken op 1 augustus ik hoop dat het dan beter gaat want anders gaat dat heel vermoeiend worden vrees ik.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 16:43
Miranda

Hey Baki,

Ja daar maak ik me ook zorgen over, ik kan misschien in september bij een nieuwe baan beginnen dusseuhh daar kan je niet met wallen gaan zitten en iedere keer moeten gapen...

Dus er zijn er nog meer...wat doe jij eraan? Behalve misschien een dutje overdag...wat ik trouwens niet kan hoor, slapen overdag.

En idd dat snachts niet slapen....herkenbaar...het lijkt wel of ik ieder uur wakker word...en die dromen! Word er helemaal gek van...droom zoveel.

Groetjes,
Miranda

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 23:03
akiki

Online Status Bekijk profiel
ik ben ook stikkapot, en heel erg emotioneel, geprikkeld en soms zo erg verdrietig... Tsja, ik geef wel nog steeds volledige borstvoeding, en ik wijt het daaraan? Maar blijkbaar hebben ook fv-mama's die vermoeidheid? MIsschien heeft het dan ook met hormonen te maken? De nachten zijn hier wel nog onderbroken. ik kan ook niet goed slapen overdag, heb ik nooit gedaan eigenlijk. Ik heb al vitamines bij genomen, maar ook dat lijkt niet te helpen... Geen idee hoe het verder moet. Ook ik start met een nieuwe job in september, dus ja, ik zou er ook liefst wat frisser staan...
Tips zijn dus welkom!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:28
meine

Hey,

voedingen doen er niet alleen aan hoor...hier eentje die denkt BV te krijgen 's nachts, dus wordt ze ook heel vaak wakker...

Moeheid sterk hormonaal las ik, bij 9 maanden krijgen er velen een zware aanval van vermoeidheid, maar daar zijn we helemaal nog niet...zal ook wel met deprimerende weer te maken hebben...

Laten jullie dan eens jullie bloed niet testen...hier bleek fe en B12 tekort oorzaak van oververmoeidheid te zijn...en korte nachten natuurlijk...maar nu ik Fe tabletjes neem en 3 maandelijks een B12 spuitje krijg, voel ik reeds verschil...

Die BV vraagt ook wel enorm veel van je lichaam he...bedenk eens hoeveel L melk je lijf moet aanmaken en welke energie dit niet vergt?

Volhouden dames

[Laatst gewijzigd door meine - 17/07/2008 @ 09:48] - Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:41
yukie

dag dames,

hier ook nog steeds moe na drie maanden maar het komt bij mij vooral door slechte nachten, heb namelijk last van mijn rug dus slaap ook daardoor heel erg slecht. In de ochtend wakker worden lijkt soms een drama maar als ik eenmaal opsta heb ik er niet meer last van van da slaperig gevoel.

uitslag gekregen van mijn ct scan, heb namelijk een voorloper hernia pffff nou dit weer ze hebben nu voor het eerst een scan gemaakt kon moeilijk door zwangerschap alleen hadden ze toen bloedgeprikt. Krijg binnenkort een emg onderzoek of zo zenuwen testen is dat met naalden.

dus dames er zijn denk ik wel onder ons veel dames die nog niet zich helemaal goed voelen.

succes allemaal
Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:48
elise

Ik ben ook moe, maar hou het wel goed vol. Heb wel schrik als ik over een goede twee weken moet gaan werken dat ik mijn klop ga krijgen want dan moet ik nog vroeger opstaan.

Ik eet ook slecht. Te weinig tijd om lekker eten klaar te maken. Ben de hele tijd zo druk bezig nu ik ze alletwee thuis heb. Mijn zoon vraagt zoveel aandacht van mij... pfff.... Hij is verkouden + doorkomende kiezen en wil de hele tijd gepakt en geknuffeld worden.

Zal misschien ook best met een vitaminenkuur beginnen.

Groetjes,

[Laatst gewijzigd door elise - 17/07/2008 @ 09:48] - Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:54
elise

Ik heb ook lage rugpijn, maar dit komt door mijn bekken. Mijn heilig been is ooit verschoven geweest. De osteopaat heeft dit goed gekregen maar na elke bevalling heb ik er terug last van. Over een goede week ga ik terug langs en hoop ik dat de pijn dan terug verdwijnt.
De pijn is erger als ik ongesteld ben. En dan kan ik 's morgens absoluut niet meer blijven liggen. Of gedurende nacht zit ik dan maar te draaien en te keren. Nu is het terug beter maar zal binnenkort weer ongesteld worden en dan terug dezelfde miserie.

Ik heb een hele reeks dokters gezien alvorens ik bij een osteopaat terecht kwam en hij heeft dan uiteindelijk de oorzaak gevonden. Raar dat de hormonen daar een invloed op hebben.

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 23:27
Miranda

Hey iedereen,

Tsjonge, zijn er toch meer mensen die zo op hormonen reageren zeg. Wat doet dat toch allemaal met ons vrouwen.....en heeft het wel nut...behalve dat je ze nodig hebt om zwanger te raken hihi

Hier nog steeds niet ongesteld...lage rugpijn buikpijn humeurig...alle tekenen voor ongesteldheid...maar nog niks. En dit gaat nu al 3 weken zo...pfft af en toe vervloek ik mijn lichaam en de PCO. Ben zelfs af en toe misselijk en heb last van mijn borsten en darmen...zou bijna denken dat ik zwanger was...maar die desilusie wil ik niet aan beginnen. Dat kan helemaal niet! Tenminste dan moet je wel aan sex hebben gedaan haha. Of mijn mannetje zijn zwemmertjes zijn wel heel superzwemmertjes, wat trouwens bij de laatste 3 keer testen in ziekenhuis niet het geval was . Ze waren wel goed, maar 'normaal'.

Ik snap er niks van, vanaf dat ik bevallen ben een normale cyclus van 28 dagen! en zodra ik gestopt ben met borstvoeden...niks meer!

Voelde me al zo slecht tijdens de zwangerschap...heel depressief. En nu nog niet veel beter.

PFft sorry ff klagen haha, kopop Miranda!

Komt omdat we zo druk zijn denk ik, en het slechte slapen daarbij.

Een ding, ik dacht dat het moeilijk zou zijn om een huis te verbouwen met zwangerschap. Maar euh daar kom ik op terug! Tis moeilijker met een kleine baby die aandacht vraagt!

Groetjes,
Miranda

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 11:47
elise

ja, hormonen, zeg dat wel. En ik ben terug ongesteld na 24 dagen !!!!!!!!!

Misschien van de vermoeidheid? Heb normaalgezien een cyclus van 28 dagen ....

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 13:15
Miranda

Hey Elise,

Het zou kunnen van vermoeidheid hoor, en stress misschien ook. Daar kan je te laat van ongesteld worden, maar ook te vroeg!

Ach misschien zijn ze dan ook sneller voorbij hehe...

Groetjes,
Miranda

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 15:31

Hey,

Ik ben ook zo onbeschrijflijk moe & geef ondertussen ook al volledig flesjes.
Ons ventje slaapt enorm goed (van 21u tot +/- 7u), dus daar kan het nt aan liggen, maar toch blijf ik mij moe en futloos voelen.

Gisteren deed ik mee stof af, deze voormiddag gestofzuigd en tegen dat het tijd was om te kuisen, had ik echt de moed nt meer om het grondig te doen, dus rap rap eens rond gegaan. Voel mij daar dan ook nt goed bij,maar heb gewoon de fut nt.

Volgende week is het doop van ons ventje & daar zit ik nu ook enorm mee bezig, heb ook nog veel werk vr de doopboekjes, doopsuiker,...
Zal blij zijn als het achter de rug is.

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 20:51
Marja

Hier niet echt moe, maar mijn hoofd wordt maar niet helder. Heb het gevoel dat ik niet op deze wereld leef
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 09:24
Iselha

Ik ken dit intussen al. Voor de derde keer komen deze symptomen terug, niet alleen vermoeidheid maar ook snellere hartslag, snel fysiek vermoeid, sneller afvallen ondanks grotere eetlust, 'een hoofd dat vol zit', ... De eerste keer wist ik niet wat me overkwam, maar intussen weet ik dat door de hormoonschommeling rond 4 maanden na de bevalling mijn schildklier op hol slaat. Ik laat dan bloed trekken door de dokter en neem nadien medicatie om ze terug stabiel te krijgen. Als je dus nog meer symptomen herkent, raad ik je aan eens langs te gaan bij de huisarts.
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 09:27
Leen

Hoi,
Marja, ik dacht al dat ik de enige was! Tijdens de zwangerschap had ik er geen last van, terwijl het net dan normaal is naar het schijnt, maar nu... Ik vergeet dingen die ik normaal nooit zou vergeten, ik kan mijn aandacht amper bij een gesprek houden, met veel grapjes ben ik niet mee, ... Ik denk ook dat mijn IQ serieus gezakt zou zijn, moesten ze mij nu testen! En echt stomme dingen he... We waren zo bijvoorbeeld op de doopselvoorbereidingen van onze Ruben. Eerst zaten we op de eerste verdieping, maar nadien ging het verder in twee groepjes en gingen wij naar beneden. Plots zie ik daar een auto voor het raam staan en zeg ik kei dom: 'Zitten wij hier niet op de eerste verdieping?' Hallo zeg... Iedereen meteen speculeren over wat ik aan het drinken was (fruitsap, gelukkig).
En moe ben ik ook wel. Ik dacht dat het gewoon aan de borstvoeding lag, maar nu ik jullie reacties hier lees, lijkt het me toch meer hormonaal. Aan tekort aan slaap kan het moeilijk liggen, aangezien onze Ruben (tot nu toe toch) een heel goede slaper is.
Groetjes en veel moed allemaal!
Leen

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 14:51
Marja

Mijn schildklier was goed en de hb ook. Maar ik voel mij al "high" sinds de curratage die ik op 4 weken na de geboorte had
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 22:07
nien

ik ben ook verschrikkelijk moe, en kan tegelijkertijd niet slapen... en dat slaat zo op je humeur he, opeens lijkt het kleinste bultje zo groot als de mount everest!
kdenk dat ik het nog een weekje aanzie, als het dan niet betert ga ik toch wel eens bloed laten trekken... want zo is het ook niet houdbaar!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 12:11
elise

Volgens mij is het een beetje hormonaal aangezien iedereen hier er precies last van heeft. Haaruitval bijvoorbeeld en waarschijnlijk gebeurt er meer dan dat in je lichaam.

9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren

Gisteren eens kort naar de Gentse Feesten geweest. Toch een beetje van kunnen genieten. Deed eens deugd zo zonder kindjes.

Groetjes,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]