[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 09:41 yukie | dag dames, hier ook nog steeds moe na drie maanden maar het komt bij mij vooral door slechte nachten, heb namelijk last van mijn rug dus slaap ook daardoor heel erg slecht. In de ochtend wakker worden lijkt soms een drama maar als ik eenmaal opsta heb ik er niet meer last van van da slaperig gevoel. uitslag gekregen van mijn ct scan, heb namelijk een voorloper hernia pffff nou dit weer ze hebben nu voor het eerst een scan gemaakt kon moeilijk door zwangerschap alleen hadden ze toen bloedgeprikt. Krijg binnenkort een emg onderzoek of zo zenuwen testen is dat met naalden. dus dames er zijn denk ik wel onder ons veel dames die nog niet zich helemaal goed voelen. succes allemaal |
| 19/07/2008 @ 11:47 elise ![]() | ja, hormonen, zeg dat wel. En ik ben terug ongesteld na 24 dagen !!!!!!!!! Misschien van de vermoeidheid? Heb normaalgezien een cyclus van 28 dagen .... |
| 19/07/2008 @ 20:51 Marja | Hier niet echt moe, maar mijn hoofd wordt maar niet helder. Heb het gevoel dat ik niet op deze wereld leef |
| 20/07/2008 @ 09:24 Iselha | Ik ken dit intussen al. Voor de derde keer komen deze symptomen terug, niet alleen vermoeidheid maar ook snellere hartslag, snel fysiek vermoeid, sneller afvallen ondanks grotere eetlust, 'een hoofd dat vol zit', ... De eerste keer wist ik niet wat me overkwam, maar intussen weet ik dat door de hormoonschommeling rond 4 maanden na de bevalling mijn schildklier op hol slaat. Ik laat dan bloed trekken door de dokter en neem nadien medicatie om ze terug stabiel te krijgen. Als je dus nog meer symptomen herkent, raad ik je aan eens langs te gaan bij de huisarts. |
| 21/07/2008 @ 14:51 Marja | Mijn schildklier was goed en de hb ook. Maar ik voel mij al "high" sinds de curratage die ik op 4 weken na de geboorte had |
[Reageer]

Zo Moe. Jullie ook?

Tenminste dan moet je wel aan sex hebben gedaan haha. Of mijn mannetje zijn zwemmertjes zijn wel heel superzwemmertjes, wat trouwens bij de laatste 3 keer testen in ziekenhuis niet het geval was
. Ze waren wel goed, maar 'normaal'.