< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zou je de innesteling kunnen voelen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zou je de innesteling kunnen voelen?
17/07/2008 @ 13:07
Mama_Kim

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Klinkt misschien raar, zo'n vraag van een mama, maar bij mijn eerste kindje heb ik geen innesteling gevoeld en ook geen nestelbloed gehad.
Nou hadden we zeg maar geklust in mijn vruchtbare periode ( bijna elke dag ) En ik had laten uitrekenen dat als ik bevrucht zou zijn de innesteling zo rond 16 juli zou moeten zijn. Nou heb ik gister wel last gehad van mijn baarmoeder, niet de menstruatiekrampen en ook niet de eisprong, want die heb ik eerder al gevoeld.
wie kan mij hier mee helpen?

liefs,
Kim

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 16:57
Donnie

Hi,

bij allebei mijn zwangerschappen heb ik de innesteling gevoeld. Bij de eerste viel ik flauw (dat is dan weer een beetje te veel van het goede maar ja, haha) en bij de tweede kreeg ik erge steken en een zeurderig gevoel.

Ik duim voor je dat je superzwanger aan het worden bent!

Liefs!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 10:58
mieke

Hey,

Ik denk ook dat ik de innesteling gevoeld heb, ben toen in het midden van de nacht met buikpijn opgestaan, dacht dat ik naar het toilet moest, maar ben toen flauw gevallen van de pijn... Ik ben niet zeker dat het dat was maar denk het wel.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 09:40
Els

Het dames,
mag ik eens vragen.. hoe zit dat juist met dat innestelbloed?
Is dat te vergelijken met je maar dan in lichtere mate of is dat een bruin verlies? Heeft iedereen dat als ze zwanger zijn?
Sorry hoor voor al de vragen maar we zijn nog maar de 1 ste maand bezig voor een kindje en alles is nog vrij nieuw...
alvast bedankt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]