< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » jeukende borsten

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
jeukende borsten
17/07/2008 @ 21:48
knabbel

Online Status Stuur bericht
hebben jullie ook zo een last van jeukende borsten en nog eens pijnlijk erbij? wat doen jullie hier tegen.

misschien dat mijn bh's al wat meer beginnen spannen en ze daarna zo jeuken als ik mijn bh aan doe? ik weet het niet. bij onze robbe heb ik hooguit een weekje last gehad van mijn borsten meer niet, maar nu heb ik toch al een goede 3 weken echt last van mijn borsten, zo pijnlijk, de enigste moment dat ze niet pijn doen is als ik op mijn rug lig, zelf op mijn zij liggen doet pijn als ze het bed raken, en vind het verschrikkelijk deze week een paar keer snachts wakker geworden omdat ik bewoog en ik ze pijn deed, en 's avonds jeuken ze dus verschrikkelijk, misschien dat ik beter mijn grotere bh's terug aan doe van bij de zwangerschap van robbe

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 21:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé Knabbel... Ik had dat ook de hele zwangerschap van Jeffrey, maar na loop der tijd was ik er aan gewend (de pijn dan...) Ik probeerde mijn borst zo neer te leggen als ik ging slapen dat ik even door die pijn heen moest..ik ben namelijk een buikslaper (foetus houding)...de jeukende borsten, daar hielp een koude washand heel goed tegen bij mij, maar ik had het enkel als ik mijn BH uitdeed..

succes en gefeliciteerd met je

mops

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:47
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
er schijnt een zalfje te zijn van menthol, moet ff voor je kijken hoe hij precies heet, maar ik heb last van jeuk op mn buik!! en als ik dat er op gesmeert heb is het prima te doen, heb dit van mn verloskundige gehad, zal haar eens bellen hoe het heet (waren proef verpakkingen)

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 13:19
FIREFLY

Online Status
Ja, ik heb ook even gehad dat ze echt zooo jeukten, gelukkig is dat nu weer over. Komt omdat ze groeien. Goed insmeren zodat de huid soepel blijft.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]